آموزش عکاسی اینستاگرام 2022-02-27

آموزش عکاسی از محصول برای اینستاگرام

این دوره فرصتی عالی برای یادگیری تکنیک‌های عکاسی حرفه‌ای و بهبود مهارت‌های شماست. با شرکت در این دوره، می‌توانید تصاویر خود را به سطحی بالاتر برسانید و در اینستاگرام متمایز شوید. در این دوره یاد می‌گیرید چگونه از نور طبیعی بهره ببرید و در صورت نیاز، از نور مصنوعی برای بهبود عکس‌ها استفاده کنید. استفاده از موبایل‌ها برای عکاسی حرفه‌ای در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.

افزایش مهارت‌ های عکاسی و ویرایش می‌تواند به شما این امکان را بدهد که به عنوان یک عکاس حرفه‌ای شناخته شوید و حتی فرصت‌های شغلی جدیدی را برای خود ایجاد کنید. با وجود این‌که عکاسی از محصولات جایگاهی ویژه و تخصصی در عکاسی حرفه‌ای دارند؛ اما شما به‌عنوان یک فرد آماتور هم می‌توانید تصاویری با کیفیت بالا برای اینستاگرام تهیه کنید. فقط کافی است که چگونگی کار را یاد گرفته تا بدون نیاز به دستگاه‌های پیشرفته، عکس‌های جذابی از محصولات خود گرفته و پست کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مفیدی برای شروع کار آشنا شوید.

فضایی که در آن قصد راه‌اندازی صحنۀ عکاسی را دارید نباید خیلی بزرگ باشد. همچنین رفت‌وآمد جانوران و کودکان ممکن است در کار شما اختلال ایجاد کند. عکاسی با موبایل یک مهارت ضروری برای همه، به ویژه برای صاحبان کسب‌وکارهای اینستاگرامی است. در قانون اعداد فرد عکاسان بر این عقیده‌اند که وقتی محصولات با تعداد فرد در تصویر به نمایش گذاشته می‌شوند جذابیت بیشتری نسبت به تعداد زوج دارند.

در این نوع خرید و فروش که در بستر اینترنت و صرفا با به نمایش گذاشتن عکس و فیلم از محصول افراد برای خرید اقدام می‌کنند، عکاسی از محصولات شما مهم‌ترین عامل در فروش آن محصولات خواهد بود. نور طبیعی بهترین منبع نور برای عکاسی است بنابراین سعی کنید از نور خورشید یا نور طبیعی پنجره‌ها استفاده کنید. می‌توانید از چراغ‌های LED یا رینگ‌ لایت‌ ها استفاده کنید تا نور یکنواخت و مناسبی ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید از دیفیوزر‌ها یا سافت‌ باکس‌ ها استفاده کنید.

مطمئن باشید پس از مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی در موارد محتلف حتی مانند عکاسی تبلیغاتی محصول برای اینستاگرام خواهید آموخت. بعضی از اکانت‌های اینستاگرامی تنها با عکاسی از الگوهای مختلف موفق شدند تعداد زیادی دنبال‌کننده جدید را جذب صفحه و عکس‌های خود کنند. بسیاری از کاربران حرفه‌ای و بلاگرها برای ارتقای کیفیت لایوهای اینستاگرام خود به سمت استفاده از دوربین‌های حرفه‌ای روی آورده‌اند. در این بخش، به بررسی تجربیات این افراد و جمع‌آوری نکات و توصیه‌های آن‌ها خواهیم پرداخت. چطور عکس‌های پرتره در حالت پرتره موبایل بهتر دیده می‌شوند؟اگر قابلیت دوربین موبایل برای محو کردن پس‌زمینه فعال شود و سوژه واضح باشد، عکس حرفه‌ای‌تر و چشم‌نوازتر خواهد بود. آیا هشتگ زدن در پست‌های عکس ضروری است؟به پیدا شدن پست توسط مخاطبان جدید کمک می‌کند ، ولی نباید زیاده‌روی کرد.

این افراد باید یاد بگیرند چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند، محتوای جذاب ایجاد نمایند و از ابزارهای اینستاگرام برای تقویت شبکه مورد نظر استفاده کنند. اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندها و محصولات یا خدمات نیاز به آموزش‌های تخصصی دارند. آن‌ها باید روش‌های کار با الگوریتم‌های اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند. همچنین باید در زمینه مدیریت پیج و استراتژی‌های بازاریابی آنلاین آموزش‌های لازم را دریافت کنند. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید کامنت‌ها را بر اساس کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید، به‌طوری‌که کامنت‌هایی که حاوی این کلمات هستند به‌طور خودکار از نمایش پست شما حذف می‌شوند.

این نوع از پس‌زمینه برای عکاسی از محصول در خانه بسیار مناسب است؛ زیرا شما نیاز به وسایل زیادی ندارید و با استفاده از یک مقوا یا پارچه می‌توانید عکاسی کنید. در این دوره، نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس آموزش داده می‌شود. در این دوره، تکنیک‌های لازم برای نمایش بهتر محصولات خود را یاد می‌گیرید. در این بخش، Brandon به شما نشان می دهد که چگونه می توانید عکس های شبانه خود را ویرایش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. او نکاتی در مورد تنظیم نور، کاهش نویز و بهبود جزئیات عکس ها را به شما آموزش می دهد.

عکاسی برای اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که محتوای متنوع و جذابی ایجاد کنید که این می‌تواند مخاطبان را جذب کند و آن‌ها را به تعامل بیشتر با صفحه شما ترغیب کند. این محتوا می‌تواند شامل تصاویر محصولات، لحظات روزمره، پشت صحنه‌ها، رویداد‌ها و حتی محتوای آموزشی باشد. ایجاد محتوای متنوع و جذاب می‌تواند به شما کمک کند که همیشه محتوای تازه و جدیدی برای مخاطبان خود داشته باشید و آن‌ها را به پیگیری صفحه شما علاقه‌مند نگه دارد. این تنوع در محتوا می‌تواند به افزایش تعامل و جذب مخاطبان جدید کمک کند و به شما این امکان را بدهد که به عنوان یک تولید‌کننده محتوای خلاق و نوآور شناخته شوید. حالت شب (Night Mode) برای عکاسی در نور کم و شب طراحی شده است. بیشتر گوشی‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهند که به طور دستی نقطه فوکوس را انتخاب کنید.

بهتر است دراین فضا محتوای تصویری منتشر شود که به خوبی محصول یا خدمتی که شما به مشتریان خودارائه می‌دهید را معرفی کند و افراد را برای خرید آن کالا یا خدمت متقاعد کند. عکاسی از محصول برای اینستاگرام زیاد پیچیده نیست، حتی با گوشی هم می‌توان آن را انجام داد ولی هر چقدر از تجهیزات حرفه ای تر در این باره استفاده شود، نتایج حرفه ای تر هم رقم خواهد خورد. آشنایی با تنظیمات دوربین می‌تواند به بهبود کیفیت تصاویر شما کمک کند.

یکی از مشکلات این نوع پس‌زمینه، هم‌سطح بودن خط در تمام عکس‌ها است. با مطالعه انواع صحنه‌ها می‌توانید نوع مناسب خودتان را انتخاب کنید. در این دوره، تکنیک‌هایی برای عکاسی در شب و محیط‌های کم‌نور آموزش داده می‌شود. برای ثبت عکس‌هایی حرفه‌ای با موبایل، باید اصول اولیه عکاسی را به خوبی فرا بگیرید. هنگامی که محصول خود را درون این جعبه قرار دادی و نورپردازی مناسب را انجام دهید از سمتی که باز است می‌توانید از محصول خود عکاسی کنید. در بسیاری از رینگ لایت‌های پایه دار قسمتی هم برای قرار گرفتن گوشی موبایل تعبیه شده است که شما با تهیه این نوع رینگ لایت‌ها از خرید پایه نگهداره گوشی و منبع نور بی‌نیاز خواهید شد.

پس قبل از ادامه عکاسی، چند عکس نمونه بگیرید تا کیفیت تصویر را بررسی کنید و مطمئن شوید که وضوح تصویر شما تا حد امکان بالا است. برگزاری مسابقه و چالش از جمله راه‌های مؤثر برای تعامل با مخاطبان است و اینستاگرام هم بستر بسیار خوبی برای انجام این کار محسوب می‌شود. به‌عنوان مثال، یک موضوع عکاسی مثل طبیعت مشخص کنید و از دنبال‌کنندگان بخواهید آثارشان را برایتان بفرستند. کامنت‌ها هم جزئی از تعامل در پیج عکاسی هستند؛ بنابراین در فرایند تولید محتوا برای پیج عکاسی، پاسخ‌دادن به کامنت‌ها را فراموش نکنید. کامنت‌ها و سوال‌های مردم را جواب دهید و از آن‌ها برای بازخوردشان تشکر کنید.

اپلیکیشن‌های مختلفی مانند Snapseed، VSCO، و Lightroom برای موبایل وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا عکس‌های خود را به راحتی ویرایش کنید. با انتخاب زاویه‌ای متفاوت، می‌توانید چیزی آشنا را به شکلی جدید نشان دهید. استفاده از ابزارهای کمکی مانند سه‌پایه، گیمبال یا حتی آینه‌های کوچک می‌توانند به شما در ایجاد پرسپکتیو خاص کمک کنند. در مرحله ویرایش، می‌توانید پرسپکتیو را با ابزارهایی مانند Lightroom یا Photoshop تقویت کنید.

چطور از نور طبیعی برای عکس‌های روزمره استفاده کنیم ؟اگر کنار پنجره یا بیرون در نور طلایی صبح یا غروب عکس بگیرید، نور ملایم و دل‌نشینی به دست می‌آید و سایه‌های تند را هم کم می‌کند. چطور هویت بصری یکپارچه در صفحه اینستاگرام بسازیم؟از فیلتر یا ادیت هماهنگ، رنگ‌های خاص و سبک ثابت در عکس‌هایتان استفاده کنید تا فید شما منسجم شود و برند شخصی‌تان را نشان دهد. به عنوان مثال اگر چند روزی عکس هایی از طبیعت گردی یا سفر پست کنید، انتظار مخاطبانتان در آثار بعدی دقیقا عکسی جذاب تر است.

ابزارها و تکنیک‌های مناسب ویرایش، می‌توانند رنگ، نور و کنتراست تصاویر را بهبود بخشند و احساسات و پیام مورد نظر شما را بهتر منتقل کنند. برخلاف تصور، روزهای ابری یکی از بهترین زمان‌ها برای عکاسی در نور طبیعی هستند. از لامپ‌ها، فلاش‌ها، و چراغ‌های LED می‌توان برای خلق نورهای مختلف و حرفه‌ای استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر کیفیت عکس‌ها، نورپردازی است.

معمولا گوشی را افقی یا عمودی، در حالی که ایستاده‌ایم به دست می‌گیریم و شروع به عکاسی می‌کنیم. اما بعضی وقت‌ها با شکستن قاعده‌های کلی می‌توان تصاویری با زاویه دید جدیدی خلق کرد. در مجموع زمان مناسبی را برای عکاسی انتخاب کنید تا عکس‌های حرفه‌ای تری داشته باشید.

اگر ناگهان برای پست بعدی خود تصویری از یک پیاده روی زیبای پائیزی بگذارید قائدتا بازخورد چندانی نمی­گیرید. این دقیقا به معنای کارکردن برای سلیقه ی مخاطب است و عملا عکاس بدون قرارداد و تعهدی به استخدام سلیقه‌ی مخاطب خود در خواهد آمد. درست همانند خواننده ای که علیرغم علاقه به سبک راک و داشتن تبحر و نوآوری در این نوع موزیک، بخاطر مخاطبانش مجبور به پاپ‌خواندن باشد. گاهی رسانه‌های اجتماعی می‌توانند سبب ضربه به خلاقیت هنرمند باشند. این امر می‌تواند در خصوص نوع و شیوه‌ی محتوایی که تولید می­نمایید، تاثیر گذار باشد. این امر معمولا به افرادی که اصطلاحا به آنها فالوئر میگویند، یا خود صفحه ی مجازی شما وابسته است.

برای انتخاب نوع جایزه هم دستتان باز است؛ از مبالغ نقدی گرفته تا معرفی آثار برتر در صفحه‌تان. آمار تعداد دنبال‌کنندگان و نرخ تعامل قبل و بعد از مسابقه را با هم مقایسه کنید؛ خودتان متوجه نتایج مثبت این روش خواهید شد. مثلاً در تصویر زیر، می‌توانید ببینید که تبریک روز پدر با نمایش یک فداکاری پدرانه و روایت داستان آن فقط با استفاده از یک عکس انجام شده است.

اگر از دوربین حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای استفاده می‌کنید، سعی کنید تنظیمات دستی دوربین مانند دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو را یاد بگیرید و به درستی تنظیم کنید. این کار به شما امکان می‌دهد که کنترل بیشتری بر نوردهی و وضوح تصاویر خود داشته باشید. همچنین اگر از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید از برنامه‌های عکاسی با تنظیمات پیشرفته استفاده کنید. اگر تا الان با گوشی هوشمندتان عکس می‌گرفتید، دیگر وقت آن است که کنارش بگذارید.

اگر آشنایی با نرم افزار ادیت عکس اینستاگرام برای شما جالب است می توانید در مطلب دیگر بلاگ نشانت آن را بخوانید. قانون اعداد فرد و قانون یک سوم دو تکنیک معروف کاربردی برای ترکیب‌بندی هستند.

این کار به شما کمک می‌کند تا از محتوای توهین‌آمیز، اسپم یا نظرات منفی که می‌توانند به محیط اینستاگرام آسیب برسانند، جلوگیری کنید. همچنین، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که کامنت‌ها را برای تمامی پست‌ها غیرفعال کنید یا تنها برای برخی پست‌ها این تنظیمات را اعمال کنید. یکی دیگر از نرم‌افزار‌های قدرتمند ویرایش عکس و فیلم پیکس آرت است. این نرم‌افزار علاوه بر امکانات ویرایش عکس، فیلتر‌های مختلف، افکت، جلوه‌های گرافیکی و بک گراند‌های مختلفی را نیز ارائه می‌دهد. این برنامه عکاسی از محصول دست شما را برای عکاسی حرفه‌ای باز می‌گذارد و شما می‌توانید با استفاده از بخش دوربین آن به‌صورت حرفه‌ای عکاسی کنید. یکی از روش‌های عکاسی از محصول برای اینستاگرام و کسب‌و‌کار‌های کوچک، عکاسی توسط خودتان است.

این ویژگی به شخصی‌سازی صفحه و ایجاد هویت بصری منحصربه‌فرد کمک می‌کند. کاربران دیگر، به محض ورود به صفحه‌ی کاربری شما، می‌توانند اطلاعات پروفایل را مشاهده کنند. ما در این مقاله، علاوه بر اینکه به‌طور کامل عکاسی از محصول با موبایل را به‌ شما آموزش می‌دهیم، یک فیلم آموزشی هم در این زمینه برای شما قرار دادیم. بعد از خواندن مقاله می‌توانید خودتان عکاسی از محصول برای اینستاگرام را بر عهده بگیرید و با انتشار عکس‌های جذاب، فروش‌تان را بیشتر کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی ایجاد کنید که فروش شما را افزایش دهند.

رنگ‌ها تأثیر بصری و روانی بسیار قدرتمندی روی مخاطب دارند و می‌توانند احساسات و هیجانات مختلفی را برانگیزند. انتخاب رنگ‌های مناسب و هماهنگ در عکاسی باعث می‌شود عکس‌ها حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسند و ارتباط عمیق‌تری با بیننده برقرار کنند. می‌دانیم که ادیت و ویرایش حرفه‌ای می‌تواند کیفیت نهایی عکس را تا حد زیادی بالا ببرد. استفاده از نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ یا لایت‌روم برای تنظیم نور، رنگ و جزئیات تصویر بسیار مفید است و باعث می‌شود عکس‌ها حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسند. اگر می‌خواهید در تبلیغ پیج عکاسی در اینستاگرام، عملکرد موفقی داشته باشید، به اینستاگرام مثل یک پورتفولیو نگاه کنید و بهترین تصاویرتان را پست کنید.

آموزش بستن یا سانسور کامنت‌ها در اینستاگرام یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا نظرات ناخواسته یا نامناسب را فیلتر کرده یا به‌طور کامل غیرفعال کنند. این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند فضای امن‌تری برای تعامل با فالوورهای خود ایجاد کنند، بسیار مفید است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید یک محصول از یک پیج اینستاگرام متوجه شوید که محصول دریافتی با عکس‌هایش مطابقت ندارد. تنظیمات صحیح روشنایی، کنتراست و رنگ‌ها می‌تواند عکس‌های شما را حرفه‌ای جلوه دهد.

دیگر نیازی نیست برای ثبت عکس‌های حرفه‌ای هزینه زیادی برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت صرف کنید. موبایل‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در هر لحظه و هر مکانی، عکس‌هایی با کیفیت ثبت کنید. با یادگیری اصول و تکنیک‌های عکاسی با موبایل، می‌توانید محتوایی حرفه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید. یکی از مزایای اصلی عکاسی برای اینستاگرام امکان نمایش محصولات و خدمات به صورت جذاب و حرفه‌ای است. با استفاده از عکاسی خلاقانه می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات خود را به نمایش بگذارید و آن‌ ها را در بهترین حالت ممکن به مخاطبان معرفی کنید.

ترکیب‌ بندی یکی از اصول پایه‌ای عکاسی است که به چیدمان عناصر درون قاب عکس می‌ پردازد. قانون یک سوم یکی از معروف‌ ترین قوانین ترکیب‌ بندی است بر اساس این قانون تصویر را به سه قسمت افقی و سه قسمت عمودی تقسیم کنید. این کار باعث می‌ شود که تصویر تعادل بیشتری داشته باشد و توجه بیننده به سوژه‌ های اصلی جلب شود. همچنین می‌توانید از خطوط راهنما، الگو‌ها و تقارن برای بهبود ترکیب‌بندی استفاده کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام