چطور با فعالیت در اینستاگرام درآمد خود را بیشتر کنیم؟2023-07-01

9 روش‌ کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه

بدون تگ کردن، مخاطبان نمی‌توانند به‌راحتی به صفحه معرفی‌شده دسترسی پیدا کنند. در این مقاله تلاش کردیم شما را با تمام جنبه‌های ولاگ آشنا کنیم؛ از تعریف و انواع ولاگ گرفته تا چالش‌ها، فرصت‌ها و حتی راه‌های کسب درآمد از آن. ولاگری نه تنها می‌تواند بستری برای خلاقیت و ارتباط با مخاطبان باشد، بلکه با کمی پشتکار و برنامه‌ریزی، به منبعی برای رشد شخصی و مالی تبدیل می‌شود. وقتی ویدئویتان آماده شد، آن را در پلتفرم‌های مناسب مثل یوتیوب، اینستاگرام یا تیک‌تاک منتشر کنید.

بعد از آن که پیج تان را برپا کردید، از طریق فالو کردن افراد به روش دستی و تعامل کردن با آن ها، حضورتان را به افراد دیگر نشان دهید. این پروسه تا رسیدن به عددی معقول ادامه دهید تا پیج شما توسط مخاطبین زیادی دیده شود. استفاده از رنگ‌های مشخص و هماهنگ در تمام پست‌ها باعث می‌شود که پیج شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

بسیاری از افراد از اینستاگرام برای تبلیغ و ثبت‌نام رویدادهای آنلاین و حضوری خود استفاده می‌کنند. مربیان یوگا یا اساتید هنرهای مختلف می‌توانند کلاس‌های خود را از طریق اینستاگرام معرفی و از این راه درآمدزایی کنند. به همین دلیل، اینستاگرام از یک پلتفرم اجتماعی ساده فراتر رفته و به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی و کسب درآمد به‌ویژه در ایران تبدیل شده است. طبق آمار سایت statista میانگین زمان صرف‌شده در اینستاگرام 53 دقیقه در روز است.

برای این برندها یکی از جذاب‌ترین ایده های کسب و کار در اینستاگرام این است که این افراد در پست‌ و استوری‌های خود، این فروش فصلی و کالکشنی را نمایش دهند. مطمئناً مدل کسب و کار خیلی از برندها و افراد به این گونه است که محصولات خود را به صورت کالکشنی و یا فصلی ارائه میکنند. مثلا خیلی‌ها در اینستاگرام لباس میفروشند و خب طبیعتا لباس‌ها باید متناسب با فصل باشند. می توانید از مقاله پرفروش ترین محصولات اینستاگرامی برای افزایش دانش خود در این زمینه استفاده کنید. بدون یادگیری آموزش‌های لازم برای درآمدزایی از طریق اینستاگرام، نمی‌توانید به درآمدی که می‌خواهید برسید. پس قبل از هر چیزی سعی کنید با انواع کسب درآمد از اینستاگرام و روش‌های آن آشنا شوید و سپس بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

چقدر دنبال‌کنندگان شما با پست‌های شما تعامل دارند؟یک پایگاه دنبال‌کننده فعال ارزش محتوای شما را با تبلیغ آن افزایش می‌دهد. آن‌ها پست‌های شما را به اشتراک می‌گذارند و بحث‌هایی را در قسمت نظرات آغاز می‌کنند که احتمال این‌که الگوریتم‌های اینستاگرام حساب شما را تقویت کنند را افزایش می‌دهد. اگر فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً از اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده می‌کنید. اما اگر شما یک خالق محتوا هستید، ممکن است بخواهید از تأثیر خود برای فروش محصولات نیز بهره‌برداری کنید. کسب درآمد از اینستاگرام به زمان و صبر نیاز دارد، پس انتظار نداشته باشید در یک ماه هزاران فالوور به پیج شما سرازیر شوند. خیلی‌ها بعد از مدتی با ندیدن نتایج دلخواهشان ناامید می‌شوند و اینستاگرام را فراموش می‌کنند.

چگونه درآمد اینستاگرام را فعال کنیم؟ روش های کسب درامد از اینستاگرام

برای فعالیت به عنوان نماینده فروش، برقراری ارتباط با کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه کاری خود و توافق بر شرایط همکاری، اولین گام است. داشتن دانش کافی در مورد محصولاتی که می‌خواهید معرفی کنید و توانایی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان، از ویژگی‌های مهم یک نماینده فروش موفق به شمار می‌رود. در حین فکر کردن به اهداف خود، چه در زمینه تولید محتوا یا رشد کسب‌وکار خود از طریق رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید از اینستاگرام برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

می توانید با فالوور کم  کاررتان را شروع کنید اما کم کم با رفتن تبلیغات و تولید محتوای جذاب، متفاوت و یونیک و خاص خود را از رقبا تمیز دهید. کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه، یکی از روش‌های جذاب کسب درآمد از اینترنت است. اینستاگرام با بیش از ۲۴ میلیون کاربر ایرانی محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شده‌ است. فردی که به‌دنبال پول درآوردن از راه اینستاگرام است باید از این فرصت استفاده بهینه کند.

برای یافتن چنین فرصت‌های شغلی، باید به پلتفرم‌های استخدام آنلاین سر بزنید. بسیاری از کسب‌وکارها و صفحات اینستاگرامی جهت مدیریت حساب‌های خود به افرادی نیاز دارند که تجربه کافی در این زمینه داشته باشند و بتوانند تمامی وظایف مرتبط با مدیریت یک پیج را به‌عهده بگیرند. به همین دلیل، در سال‌های اخیر شغل جدیدی با عنوان «مدیر اینستاگرام» یا «ادمین اینستاگرام» (Instagram Admin) ایجاد شده است. در این حرفه، فرد مسئولیت مدیریت کامل یک پیج اینستاگرامی متعلق به یک کسب‌وکار دیگر را برعهده دارد.

    {
  • اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، می‌توانید به همکاری‌های طولانی‌تر فکر کنید.
  • |}{
  • در واقع، ولاگرها داستان‌هایشان را به‌شکل دیداری و شنیداری روایت می‌کنند، که این می‌تواند حس صمیمیت و ارتباط بیشتری را به مخاطب منتقل کند.
  • |}{
  • رسیدن به این اعداد وسوسه‌کننده انقدرها هم سخت نیست، فقط کافی‌ست که راه‌ها و شگردهای درست ادمینی اینستاگرام را بدانید.
  • |}
  • به‌عنوان مثال، اگر شما دنبال‌کنندگانی دارید که به دلیل مشاوره‌های آرایشی برای outings روزمره شما را دنبال می‌کنند، یک محصول احتمالی برای فروش می‌تواند خط تولید آرایش خودتان باشد.
  • استفاده از برنامه‌ها، دنبال کردن فهرست باید‌ها و نبایدها، استفاده از بهترین فیلترها و تکنیک‌های تبلیغاتی، کلید موفقیت کسب و کار است.
  • به همین دلیل است که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از اینستاگرام افتاده اند.

راه‌اندازی صفحات آموزشی

بلکه شما در آن صورت می‌توانید با استفاده از مزایا و قابلیت‌های اینستاگرام فروش خود را چندین برابر کنید. شما در چنین شرایطی می‌توانید کسب‌وکار خود را به تعداد بیشتری افراد معرفی نمایید. راه اندازی یک پیج سرگرمی میتواند خیلی سریع دنبال کنندگان شما را افزایش دهد، زیرا اغلب مخاطبین در اینستاگرام به دنبال سرگرم شدن هستند. پیج های سرگرمی اغلب از تعامل و نرخ اینگیجمنت (engagement) بالایی برخوردار هستند و همین عامل باعث میشه رشد بهتری نسبت به سایر موضوعات داشته باشند.

سپس با افزایش تعداد کاربران می‌توانید به‌عنوان یک مبلغ برای صفحات دیگر بازاریابی کنید. انجام‌دادن تبلیغات در چنین صفحاتی با کاربران بالا می‌تواند شما را به درآمد مطلوبی برساند. همان‌طور که می‌دانید برای راه‌اندازی یک فروشگاه نیاز به تجهیزات و سرمایه قابل‌توجهی خواهید داشت.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بعد از آن دیگر کار برایتان آسان شده و مشغول کسب درآمد از اینستاگرام خواهید شد. در این مقاله چندین کسب و کار اینستاگرامی عالی را به شما معرفی کردیم که می‌توانید با کمک آن‌ها درآمد خوبی کسب کنید. قبل از ورود اپلیکیشن اینستاگرام، افراد تنها منبعی را که برای راه اندازی بیزینس درنظر می‌گرفتند، سایت بود.

محتوای شما باید علاوه بر داشتن نظم و جالب بودن، با کیفیت نیز باشد. معمولاً صاحبین این صفحه ها، در ازای دریافت مبلغی، پیج شما را تبلیغ و به افراد دیگر معرفی می کنند. با این کار افرادی که تمایل به استفاده از خدمات یا محصولات شما باشند، پیج تان را مشاهده و سپس دنبال می کنند. یکی از روش‌های محبوب کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات مستقیم خواهد بود.

شما بابت ارائه چنین خدماتی می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید . به این صورت، درآمدزایی از تولید محتوا در اینستاگرام از طریق فروش برنامه‌های غذایی و تمرینی صورت می‌گیرد. برای جذب اعتماد فالوورها و ایجاد تصوری درباره تخصص و توانایی شما در این زمینه، باید اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهید و نشان دهید که قادرید به آنها کمک کنید تا به هدف تناسب اندام مورد نظر خود برسند. محتوای کوتاه و مفید در قالب پست‌های اینستاگرام، به طور واضح باعث جذب فالوورهای بیشتر می‌شود. امروزه، افراد پرمشغله علاقه‌مند به مطالعه محتواهای کوتاه و مفید در اینستاگرام هستند و برای آن‌ها نیاز به زمان و تمرکز کمتری دارد. محتواهای آموزشی کوتاه نه تنها مزیت جذب افراد علاقه‌مند را دارند، بلکه به شما امکان می‌دهند که با ارائه اطلاعات بیشتر، مخاطبان را به سمت خود جذب کنید و آن‌ها در آینده از خدمات شما استفاده کنند.

این به شما کمک می‌کند تا یک جامعه قدرتمند از دنبال‌کنندگان فعال ایجاد کنید. یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام، افیلیت مارکتینگ نام دارد که تا حدی شبیه به نماینده فروش است؛ اما در این روش محدود به محصولات یک برند یا یک کسب‌وکار نیستید. اینستاگرام بستری مناسب برای معرفی و فروش محصولات به صورت مستقیم است. بسیاری از کسب‌وکارها با راه‌اندازی صفحه اینستاگرام خود، اقدام به فروش محصولاتشان می‌کنند؛ اما نحوه کسب درآمد از اینستاگرام فقط به فروش مستقیم محدود نمی‌شود.

{

یافتن نقطه اشتراک

|}

یعنی به مخاطبانتان چیزی یاد بدهید و یا با اخباری که دوست دارند سرگرمشان کنید. وقتی فالوورهای بیشتری جذب کنید، فرصت‌های درآمدزایی هم بیشتر و بیشتر می‌شود. یکی از رایج‌ترین روش‌های درآمدزایی برای رسانه‌ها، همکاری با برندها است.

این درصد بسیار بالاتر از دیگر بسترهای اجتماعی معمول در ایران مانند تلگرام است و نشان می‌دهد که تنوع محتوا در اینستاگرام بسیار بیشتر است. یکی دیگر از راهکارهای پولساز در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام، فعالیت به عنوان ادمین حرفه‌ای است. با توجه به اهمیت روزافزون حضور برندها و کسب‌وکارها در اینستاگرام، تقاضا برای مدیران حرفه‌ای اکانت‌های اینستاگرام به شدت افزایش یافته است.

حساب‌های Creator از هر نوعی در موقعیت خوبی هستند تا نه تنها محصولات سایر برندها را تبلیغ کنند بلکه محصولات خود را بفروشند. اگر نفوذ کافی در اینستاگرام داشته باشید، به احتمال زیاد برندها شما را پیدا می‌کنند و به شما پیشنهادات اسپانسرشیپی می‌دهند. اما همیشه می‌توانید در مورد برندهایی که با آن‌ها کار می‌کنید دقیق باشید و شما ابتدا با آنها تماس بگیرید. یکی از برترین پلتفرم‌هایی که ایتفلوئنسرها و creators  می‌توانند از محتوای خود درآمدزایی کنند و فالوورهای بیشتری را جذب کنند، اینستاگرام است. اگر شما صفحه پر بازدیدی داشته باشید، می‌توانید با تبلیغ برندها یا صفحه های دیگر در صفحه خود، درآمد کسب کنید. شما میتوانید محصولات، تخفیف‌ها، کالکشن‌ها، پیش فروش‌ها و … سایت خود را در این بخش تبلیغ کنید.

به عبارت دیگر با ایجاد قرار داد و توافق با کسب و کار های مختلف می توانید به ازای هر فروشی که از طریق اینستاگرام برای برندی که با آن کار می کنید درصدی با عنوان کمسیون دریافت کنید . همچنین، شناخت الگوریتم‌های اینستاگرام و بهینه‌سازی محتوا برای این الگوریتم‌ها بسیار مهم است. با تولید محتوای جذاب و هدفمند می‌توانید به‌راحتی در اینستاگرام دیده شوید و به درآمد برسید.

اگر به مدیریت شبکه‌های اجتماعی علاقه دارید و در زمینه‌هایی مانند تولید محتوا، مدیریت ارتباط با مخاطبان و تحلیل داده‌ها تبحر دارید، فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما باید با وظایف اصلی ادمین اینستاگرام آشنا باشید و دانش خودتان را در زمینه اینستاگرام و سوشال مدیا مارکتینگ بالا ببرید. در حالی که بازاریابی وابسته و تبلیغات محصولات به‌صورت تک‌پست از رایج‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام هستند، میزان درآمد شما از اینستاگرام همچنین به تعداد جریان‌های درآمدی که شما پیگیری می‌کنید بستگی دارد. برای این‌که بیشتر با معجزه استوری آشنا شوید، ما مقاله‌ای آماده کردیم که راه‌های افزایش تعامل کاربران در استوری را در آن آموزش دادیم. وقتی قرار است فروشتان را افزایش دهید، فالوورهای فیک به دردتان نمی‌خورد.

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که با وجود آنلاین شدن کسب‌وکارها چرا در بستر اینستاگرام؟ همه شما با رسانه اجتماعی و فوق تأثیرگذار اینستاگرام آشنایی دارید. امروزه اینستاگرام به بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین بسترهای کسب درآمد با بیشترین تعداد مخاطبان تبدیل شده است. بااین‌حال بستری به این جذابی و با کاربران نامحدود می‌تواند بهترین گزینه برای هر فردی در هر زمینه‌ای باشد. درحال حاضر سایت‌های خارجی و مخصوصاً روسی در این زمینه فعالیت بسیار خوبی را انجام داده‌اند. یکسری وبسایت هستند که شما با انجام کارهایی مثل لایک، فالو، کامنت گذاری وغیره در اینستاگرام مبلغی را به شما پرداخت خواهند کرد. برای مثال اگر پیج شخصی را فالو کنید مبلغی به حساب شما واریز خواهد شد که به اینکار CPC یا CPA می‌گویند.

پس از آن میزان آگاهی از نحوه استفاده از این پلتفرم میزان موفقیت شما را تعیین خواهد کرد. اگر علاقمند به یادگیری تکنیک های اینستاگرام هستید به لینک “ آموزش اینستاگرام ” مراجعه کنید. ابزارهای دیگر مثل Sprout Social، Hootsuite Analytics و Iconosquare امکانات بیشتری برای تحلیل دقیق‌تر از جمله بررسی بازه‌های زمانی و مقایسه عملکرد کمپین‌ها دارند. گاهی اوقات یک پست عالی به دلیل اینکه در زمان اشتباهی منتشر شده است، دیده نمی‌شود. علاوه بر زیبایی‌شناسی بصری خود، مطمئن شوید که صدای خود را نیز می‌شناسید—چگونه نظرات خود را می‌نویسید یا هنگام پخش زنده چگونه صحبت می‌کنید. این روش نیز قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارد و از داخل ایران نمی‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

هر چند خرید و فروش الکترونیک می‌تواند با برنامه‌هایی که برای فروشگاه shopify طرحی شده‌اند ادغام شود. توانایی بالایتان در عکاسی یک شانس برای شما به حساب می‌آید اما خودتان را به آن محدود نکنید. بلکه سایر امکانات از جمله ویرایش و ترکیب را به کار بریدکه موجب بهبود تصاویرتان می‌شوند.

افیلیت مارکتینگ روشی هوشمندانه برای کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران است. در این روش، شما به عنوان یک همکار فروش (افیلیت) با شرکت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین همکاری کرده و محصولات آن‌ها را به مخاطبان خود معرفی می‌کنید. هرگاه فردی از طریق لینک اختصاصی شما اقدام به خرید نماید، شما درصدی از فروش را دریافت خواهید کرد. اینستاگرام بستری مناسب برای فریلنسرها و افرادی است که خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

برای این‌که به صورت کامل با این موضوع آشنا شوید، مقاله‌ با لایو اینستاگرام، مشتریان کسب و کارتان را افزایش دهید، را حتما بخوانید. مثلاً برای آن‌ها تقویم و استراتژی محتوا بچینید، درباره نوع محتواها و موضوعات آن تصمیم گیری کنید، به کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ دهید. در کل با فالوورها ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که پیج فعال و پویا و قابل اعتماد باشد. ادمینی درآمد بالایی دارد، به شرطی بلد باشید چطور پیج را میدیریت کنید و با فالوورها تعامل داشته باشید. شاید ندانید ولی درحال حاضر تیم ادمین‌های اینستاگرامی برای پیج‌های بزرگ 20 تا 50 تومان در ماه دریافت می‌کنند.

نشان‌ها یا badge های لایو اینستاگرام مانند نکاتی هستند که از طرفداران خود برای ایجاد ارزش و تولید محتوای مورد علاقه آنها دریافت می‌کنید. می‌توانید با نام برندی که در اینستاگرام برای خود ساخته‌اید کالاهای فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتالی ایجاد کنید. ارزشی را به مخاطبان ارائه دهید و به آن‌ها اجازه دهید تا بخشی از شخصیت‌های آنلاین مورد علاقه خود را خریداری کنند. برندها برای تبلیغ محتوای حمایت‌شده در استوری‌ها، پست‌ها و ریل‌های اینستاگرام به اینفلوئنسرها هزینه پرداخت می‌کنند. برندها اغلب نمی‌توانند اصالت یک شخص واقعی را که لحظات واقعی را به اشتراک می‌گذارد، تکرار کنند. در عوض، آن‌ها با مشارکت با حساب‌هایی که در اینستاگرام تأیید شده‌اند و مخاطبانی دارند که با مشتری هدفشان همپوشانی دارند، از این تاثیر سود می‌برند.

هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. هر کدام از این انواع ولاگ می‌توانند با توجه به سلیقه و علاقه مخاطبان تولید شوند.

اصلی‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام که بسیاری از کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند، از راه تبلیغات برندها، کسب‌وکارها، محصولات و پیج‌های دیگر است. در این روش شما هیچ نیازی به اینستاگرام ندارید و تمام مراحل پیدا کردن تبلیغ‌دهنده، دریافت هزینه تبلیغات و نمایش تبلیغات توسط خود شما انجام می‌شود. شاید باورش در ابتدا سخت باشد اما باید بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم اصلاً سخت نیست.

بعد از اینکه پیج مذکور به فالوور، لایک و تعاملات بالا رسید آن را به مبلغ مشخصی به فروش می‌رسانند. هر چند بنا به نظریه‌هایی خرید چنین پیج‌هایی و تغییر حوزه عملکردی آن کاری اصولی به نظر نمی‌رسد اما برخی نیز اینگونه فعالیت می‌کنند. تبلیغات اینستاگرامی، یکی از پر درآمدترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. اگر پیجی دارید که تعداد فالوور بالایی دارد، بدانید که تمامی برندهای بزرگ و کوچک به دنبال شما هستند تا آن‌ها را به مخاطبانتان معرفی کنید؛ و این یعنی حجم زیادی از درآمد فقط با معرفی کسب و کار دیگران در پیجتان. پلتفرم اینستاگرام به مرور زمان به بستری برای کسب و کارها تبدیل شد و خوشبختانه همانطور که می‌بینید افراد در هر حوزه‌ای مشغول فعالیت هستند. یک پلتفرم بدون هزینه که کافیست موضع خود را در آن مشخص کرده و فقط با محتواسازی صدای خود را به تمامی افراد و مخاطبین حوزه خود برسانید.

می‌توانید با برندها و شرکت‌های مختلف همکاری کنید و محصولاتشان را در پیجتان معرفی کنید. هر وقت کسی از طریق شما خرید کند، درصدی از فروش به عنوان کمیسیون به حساب شما واریز می‌شود! به این سبک از درآمدزایی، افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش می‌گویند. برای موفقیت در اینستاگرام، تولید محتوای باکیفیت، تعامل با مخاطبان و شناخت الگوریتم آن بسیار مهم است.

سپس با استفاده از ترفندها و الگوریتم‌های اینستاگرام سبب ارتقا و تعداد کاربران آن شوید. راه‌اندازی صفحات اینستاگرامی و ارائه تجربیات جدید به کاربران نیز یکی از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید رستوران‌ها و کافه‌های محل زندگی خود را در قالب عکس یا فیلم‌های جذاب به کاربران معرفی نمایید. بلاگرها نیز همانند اینفلوئنسرها از تأثیرگذاری بی‌نظیری برخوردارند.

اینستاگرام پلتفرمی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در جهان که فرصت‌های بی نظیری را برای کسب درآمد یا شهرت برای کاربران خود فراهم کرده است. بسیاری از افراد فقط از تعداد کمی از روش‌های کسب درآمد در این پلتفرم اطلاع دارند. به همین دلیل امروز ما در این پست قصد داریم تا به شما کاربران عزیز آموزش کاملی در مورد کسب درآمد از اینستاگرام ارائه کنیم. پس اگر شما هم به دنبال پول درآوردن از اینستاگرام هستید، تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

همچنین میتوانید در پاسخ به این افراد، کد تخفیف نیز به آن‌ها بدهید. این کار بدون هیچ شکی باعث افزایش فروش شما خواهد شد و کاربر را بسیار وفادار می‌سازد. این کار بدون شک باعث افزایش تعامل و در نهایت با توجه به الگوریتم اینستاگرام، باعث رشد برندتان خواهد شد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
منبع سایت