تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-09-08
افزایش بازدید اینستاگرام چگونه است؟ 30 ترفند افزایش بازدید
برای مثال در تصویر زیر نمونهای از بنرهای کاپریلا را مشاهده میکنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. همانطور که در تصویر مشخص است این بنرها حجم کمی را اشغال میکنند و از لحاظ موضوعی کاملا با مطلب مرتبط هستند. می توانید رضایت مشتریان را نیز در استوری نشان دهید.با انجام این کار، علاوه بر تولید محتوای بیشتر، تعامل بالاتری با مخاطبان را تجربه می کنید. الگوریتم اینستاگرام به علاقه مندی کاربران به محتواها توجه می کند.الگوریتم، پست هایی برای کاربران به نمایش درمی آورد که به علاقه او و سابقه سرچ او در اینستاگرام نزدیک باشند. هر زمان که سایت شما در نتایج جستجو دیده شد، لینک وب سایت شما ناخود آگاه به دلیل همان اعتماد انتخاب خواهد شد که این خود دلیلی بر افزایش CTR و افزایش بازدید سایت و در نهایت افزایش فروش خواهد بود.
اگر با مفاهیمی مانند پرسونای مخاطب یا تقسیمبندی بازار آشنا باشید، راحتتر متوجه میشوید که چطور هدفگذاری دقیق میتواند نتایج را بهبود ببخشد و تبلیغات را از یک بازی شانسی به یک استراتژی هدفمند تبدیل کند. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرمهای مختلف بیشتر میشود. تنها به انتشار پست های اسلایدی یا ویدئویی اکتفا نکنید شاید مخاطب شما با igtv یا live و … تعامل بیشتری برقرار کنند. این حرف نتیجه بالا بردن کیفیت محتوا و پست منتشر شده است نه کمیت آن. مایکل استلزنر هنگام توضیح الگوریتمهای رسانههای اجتماعی ، بازاریابها را تشویق کرد تا در استراتژی انتشار پست و آماده کردن آن تجدید نظر کنند.
تبلیغات پولی میتواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسبوکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازهگیری هستند. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند.
استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات میتوان کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس ویژگیهای مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپینهای تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگیهای شخصی، رفتار و علاقهمندیهای مخاطب ایجاد کرد. سه شاخص قبلی در صورتی می توانند برای شما کارآمد باشند که زمان درست انتشار محتوا در پیج را بدانید. اگرچه ممکن است پروفایل به صورت مستقیم بر روی سئو اینستاگرام تاثیر گذار نباشد، اما تاثیر بسیار زیادی در جذب فالوور دارد. برای همین باید تا حد امکان پروفایل صفحه اینستاگرام خود را جذاب کنید تا کاربران شما را فالو کنند.
مثلا ممکن است به درستی از هشتگها استفاده نکرده باشید یا هنوز نوع محتوایی که توجه مخاطبان را جلب کند پیدا نکرده باشید. سعی کنید در مورد جنبههای مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید. همچنین در طراحی پستها و نوع محتوایی که به کار میبرید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند.
هرچه میزان تعامل در صفحه شما بالاتر باشد، اینستاگرام صفحهتان را به افراد بیشتری نمایش میدهد. شما میتوانید با جواب دادن به کامنتها و دایرکتها، محبوبیت زیادی نزد فالوورهای خود پیدا کنید. با این کار، احتمال این که فالوورهای شما پیج شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، بیشتر میشود.
به طور کلی، الگوریتم اینستاگرام به پیجهایی که از انواع مختلف محتوا استفاده کنند، اعتبار بیشتری قائل میشود. از طرف دیگر، استفاده از سبکهای مختلف محتوایی باعث میشود که حرفهایتر دیده شوید. نکته مهم این است که بایستی سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب محتوایی مناسب استفاده کنید.
برای مثال در صفحه اینستاگرام خود مسابقهای راه انداختهاید و میخواهید افراد را از طریق ایمیل به آن هدایت کنید. همچنین فعالیتهای ایونت مارکتینگ خود را میتوانید از طریق ایمیل به اطلاع مشترکان برسانید. استراتژیهای کارآمد، چند کانال را به صورت همزمان به کار میگیرند و سیستمی منسجم ایجاد میکنند که برای ایجاد بهترین نتایج، همافزایی کنند. در ادامه، استفاده از سایر کانالها برای تبلیغ پیج اینستاگرام آورده شده است. سعی کنید از لوکیشن برای پست ها و استوری ها استفاده کنید.به کار بردن لوکیشن های خاص و محبوب می تواند به افزایش بازدید محتوا کمک کند.
افزایش بازدید اینستاگرام با پست شما بیشتر به تصاویر و ریز عکسها بستگی دارد. عکسها یا ویدیوهای واضح و با نور کافی بینندگان را به داخل میکشاند. از تصاویر بیکیفیت یا مبهم دوری کنید، زیرا این تصاویر باعث میشوند کاربران به گذشته پیمایش کنند.
با منشن کردن آنها در پستها میتوانید توجه مخاطبان آنها را به صفحهی خود جلب کنید. این کار مستلزم آن است که برند یا بلاگری را انتخاب کنید که با ماهیت پیج شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر صفحهی شما در حوزه آشپزی فعالیت میکند، میتوانید با برندهای مواد غذایی یا بلاگرهای آشپزی همکاری کنید.
- {
- در اکسپلور پست، استوری و Reels وجود دارد، اما همه این موارد، همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، به صورت شبکه در کنار هم نمایش داده میشوند. |}{
- برای افزایش بازدید، نسخه کاملی وجود ندارد اما با رعایت یکسری نکات و قوانین می توانید در این بستر رشد کنید. |}
- با تولید محتوای باکیفیت، تعامل با مخاطبان و استفاده از استراتژیهای مناسب، میتوانید به مرور زمان بازدید پیج خود را افزایش داده و برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. {
- همچنین یک قابلیت جدید دیگر نیز به اینستاگرام افزوده شده است که میتوانید پیجهای مورد علاقه (Favorites) را از سایر پیجهای اینستاگرام جدا کنید. |}
- با استفاده از کپشنها میتوانید محتوایی که مخاطب نیاز دارد را به او ارائه بدهید.
- فرقی ندارد که موضوع پیج شما خبری است یا سرگرمی، ایموجیها باعث میشوند شما تعامل بیشتری از طریق کپشن دریافت کنید.
در این مطلب گامهای ایجاد صفحه تجاری در اینستاگرام را به همراه روشهای تبلیغ پیج در اینستاگرام شرح میدهیم. تبلیغات یکی از ابزارهای بسیار مهم، هم در روش سنتی و هم در روش فروش آنلاین است.پیج های اینستاگرامی موفق در زمینه کاری خود را شناسایی کنید و مورد آنالیز قرار دهید. همیشه از فالوورهای خود بخواهید که لایک، کامنت و به اشتراک گذاری را انجام دهند. چنین کاری هم باعث افزایش سوشیال سیگنال میشود و هم باعث دیده شدن پیج در اکسپلور، انتشار پستهای شما در بین کاربران غیر دنبال کننده شما خواهد شد که میتواند به افزایش فالوورهای شما کمک کند. همانطور که از نام آن پیداست، باید از این ابزار برای برقراری تعامل با مخاطب استفاده کنید.
اگر میخواهید در این فضای رقابتی موفق شوید، باید پستهای خود را به صورت منظم منتشر کنید. در چنین شرایطی، الگوریتم اینستاگرام شما را ربات شناخته و دچار مشکلاتی نظیر شدوبن خواهید شد. در چنین شرایطی پستهایتان دیده نمیشود، کاربران با شما تعامل نداشته و در نهایت، امکان بازاریابی برای کسب و کارتان وجود ندارد. تگهای جغرافیایی میتواند امکان دیده شدن شما در بین کاربران و مسافران محلی را افزایش دهد. به ویژه اگر در مشاغلی که مربوط به خرده فروشی و کسب و کارهای محلی فعالیت میکنید، این تگ نقش مهمی در افزایش بازدید در اینستاگرام شما خواهد داشت.
همیشه یک نکته جذاب را برای کپشن کنار بگذارید تا افراد برای خواندن آن کنجکاو شوند.خط اول کپشن را با دقت بنویسید؛ زیرا قلاب کار است.در کپشن از کاربران سوالی بپرسید که آنها را به کامنتگذاشتن نوشتن تشویق کند. اگر نمیدانید چطور یک پیج مناسب انتخاب کنید، پلتفرم جریان با لیستی بلندبالا اینجاست تا به شما کمک کند. کافیست از تبلیغات تعرفهای استفاده کرده و در دستهبندیهای جریان، حوزه موردنظرتان را انتخاب کنید تا پیجهای مرتبط را ببینید. برای این که تداوم خود را حفظ کنید، تقویم محتوایی بچینید تا پست و استوری روزهای پیشرو را مشخص کنید. با این اطلاعات مخاطب را بهتر بشناسید و محتوایی متناسب با علاقه کاربر تولید کنید.
زیرا در این زمانها، مخاطبان در حال چک کردن گوشی خود هستند و احتمال دیدهشدن پستهای شما افزایش مییابد. در این بین همانطور که میدانید جذب مخاطب و افزایش بازدید در اینستاگرام، کار آسانی نیست و نیازمند صبر، تلاش و خلاقیت است. بنابراین، این موارد باید با برند و نام شما در سایر شبکههای اجتماعی همخوانی داشته باشد.
یک برنامهی زمانی مشخص برای انتشار محتوا داشته و به آن پایبند باشید. با این کار به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهید که پیج شما فعال است و به مرور زمان، پستهای شما در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد گرفت. ریلزهای اینستاگرام نسبت به ویدیوهای معمولی اینستاگرام، 67 درصد توجه بیشتری را جلب میکنند. از آنجایی که مخاطبان به دنبال محتوای کوتاه و دقیق از برند شما هستند، تولید ریلزهای باکیفیت و حاوی اطلاعات مفید میتواند بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام باشد. از ویدیوهای کوتاه و حداکثر 15 ثانیه برای ریلزها استفاده کنید، مگر آنکه محتوای خاص و ارزشمند برای انتشار دارید. اما منظور از بازدید در اینستاگرام چیست و چطور میتوان بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام را به کار برد؟!
افزایش بازدید استوری اینستاگرام
در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود میتواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید. برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. همچنین سناریو تبلیغ باید به دقت تنظیم و آماده شود تا بتوانید در مدت زمان کوتاهتری به جامعهای از مخاطبان واقعی و علاقهمند دست پیدا کنید. اگر میخواهید یک استوری را برای همیشه در پیچتان داشته باشید، میتوانید آن را هایلایت کنید.
اگر در حین انجام این فرآیند با سوال یا مشکلی روبرو شدید، در بخش نظرات زیر این مطلب یا از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید. تیم متخصصان ما مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاورههای لازم در این زمینه هستند. به عنوان مثال می توانید در قالب یک پست برای افرادی که تا یک ماه مانده به عید پست های شما را لایک و سیو کرده اند یک تخفیف و عیدی ویژه در نظر بگیرید. توجه داشته باشید در اکثر شبکه های اجتماعی اعداد به جای شما صحبت می کنند و می گویند چقدر محبوب و قابل اعتماد هستید. هزینه تبلیغات اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد و هیچ قیمت متوسطی برای آن وجود ندارد.
از کپشنهای مختصر و مرتبط استفاده کنین که حس کنجکاوی ایجاد کنن و کاربر رو ترغیب به کلیک کنن. یکی از مهمترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک میکنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره.
۲. ورود به اکسپلور
راه قطعی و مطمئنی برای انجام این کار نیست اما ترفندهایی مثل تولید محتوای جذاب، بالا بردن تعامل، استفاده از ابزارهای اینستاگرام و … می تواند کمک شایانی به شما بکند. هر چند ممکن است به خود بگویید که این لینکها NoFollow هستند و تاثیری در لینک سازی ندارند، اما به نظر فکری کاملا اشتباه است. بهرحال گوگل آنها را از سایت معتبر اینستاگرام خزش میکند و لینک به سایت را خواهد دید. در یوتیوب یک عادت خوب برای ترغیب کاربران به دیده شدن هر چه بیشتر وجود دارد و آن هم کلیک بر روی دکمه زنگوله برای دریافت نوتیفیکیشن است. یوتیوبرها صراحتا در ویدیوهای خود از فالوورهای خود درخواست فعالسازی نوتیفیکیشن پیج میکنند اما این قابلیت زیاد در اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته است.
به این ترتیب، مخاطب هر زمان که بخواهد میتواند آنها را دوباره از نو ببیند. شما میتوانید با شناسایی افراد فعال در حوزه خودتان و تعامل با این افراد، بازدیدها و فالوورهای خود را افزایش دهید. اگه نرخ تعامل یا تبدیل پایین بود، ممکنه نیاز باشه مخاطب هدف رو تغییر بدین. اینستاگرام به شما امکان میده گروههای جدیدی از مخاطبان رو آزمایش کنین. با برنامهریزی دقیق و استفاده بهینه از منابع مالی، میتونین تبلیغات مؤثری رو در اینستاگرام اجرا کنین.
{دلایل اهمیت پروفایل ویزیت اینستاگرام
|}همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که میتوانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد. برای مثال، اگر کاربران سوالاتی درباره یک محصول دارید، بهسرعت و با دقت پاسخ دهید تا آنها احساس کنند که برند شما به آنها اهمیت میدهد. این تعامل بیشتر میتواند به افزایش بازدید استوری اینستاگرام شما نیز کمک کند.
مصاحبه با افراد معروف این امکان را فراهم میکند، مخاطبان آنها هم شما را دنبال کرده و با شما هم آشنا شوند. با این روش هم خود و هم یک فرد دیگر را معرفی کرده و مخاطبان دو طرف را با هم ادغام میکنید. به همین راحتی میتوانید شانس خود را برای بیشتر دیده شدن افزایش دهید. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از صفحات اینستاگرامی انجام میدهند، مصاحبه نکردن با افراد شناخته شده حوزه کاری خودشان است. این در حالی است که مصاحبه با افراد موفق و معروف حوزه کاری میتواند به رشد شما کمک زیادی کند.
همچنین، استفاده از تم مشخص و استایل یکپارچه در تمامی پستها و استوریها باعث ایجاد هویت بصری قوی و جذابتر میشود. شما میتوانید با استفاده از قابلیتهای مختلفی همچون استوری، هایلایت، ریلز و لایو، مخاطبان را به بخشهای مختلف صفحهی خود هدایت کنید. این کار باعث میشود تا فالوورها زمان بیشتری را صرف گشتوگذار در صفحهی شما کرده و در نتیجه با محتوای بیشتری از شما آشنا شوند. برای پیدا کردن ترندهای روز، بخش Reels را در اکسپلور اینستاگرام بررسی کنید و ببینید چه موسیقیها، چالشها و افکتهایی در حال حاضر مورد توجه کاربران قرار گرفتهاند.
اگر تصویر کاور شما یک نقطه فوکوس قابل توجه یا قلاب متنی را نشان دهد، کاربران بیشتر بر روی ویدیو یا پست شما کلیک می کنند. تعامل پست ها در اینستاگرام تاثیر هیجان انگیزی بر روی فعالیت تجاری شما در یک شبکه اجتماعی دارد. بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان میتواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.
به عنوان مثال اگر اهل تهران هستید و پیج اینستاگرامی دارید، با زدن تگ لوکیشن Tehran، پست شما در نتایج جستجوی تگ تهران به کاربران نمایش داده خواهد شد. ممکن است که شما از یک گروه هشتگ نتیجهی خوبی بگیرید و بخواهید دوباره از همان گروه هشتگ در پستی دیگر استفاده کنید. چون اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگهای تکراری را شناسایی میکند و پستهای پیجهایی که از هشتگهای تکراری استفاده میکنند را تاپ هشتگ نمیکند. هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشند، شما مخاطبهای هدفمندتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه پست شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس بهتر است در کنار هشتگهای عمومی، از هشتگهایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما هستند.
نرخ بازگشت سرمایه اینفلوئنسر مارکتینگ (ROI) بیشتر از تمام روشهای دیگر است. یک راه دیگر برای فهمیدن بهترین ساعت برای پستگذاری که باعث افزایش بازدید اینستاگرام میشود، سعیوخطا است. روز و ساعتهای مختلف را تست کنید و ببینید در چه زمانی واکنش بیشتری میگیرید.حواستان باشد الگوی ثابتی در فعالیت نداشته باشید، مثلا همیشه شنبه صبح پست نگذارید. ممکن است فالوورهایی که در این ساعت مشغولاند، هر شنبه محتوا را از دست بدهند. در محل زندگی خود بگردید و افراد تاثیرگذار حوزه کاری خود که در اینستاگرام فعال هستند را پیدا کرده و به آنها پیشنهاد همکاری دهید. این روش سادهترین روش بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام است که به رشد کسبوکارتان، به خصوص کسبوکارهای محلی، کمک زیادی میکند.
به عنوان مثال از آن ها بخواهید بگویند چه نوع پستی را بیشتر می پسندند و یا در رابطه با چه موضوعی بیشتر دوست دارند محتوای منتشر کنید. نکته قابل توجه در اینجا این است که حتما پست های متنوع با سبک های مختلف و در زمان های متفاوت منتشر کنید تا اطلاعات آماری زیادی بدست آورید و در نتیجه بررسی شما با توجه به جامعه آماری وسیعی باشد. هر چه نظرات، اشتراک گذاری ها، سیو پست، لایک ها و … بیشتر باشد نشان می دهد پست شما توانسته ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند. در ادامه سوالات متداول پیرامون تبلیغ پیج در اینستاگرام را بررسی میکنیم.
یکی دیگر از روشهای موثر برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از تبلیغات اینستاگرامی است. این تبلیغات امکان میدهند محتوای شما به مخاطبان بیشتری نمایش داده شود، حتی کسانی که شما را دنبال نمیکنند. یکی از استراتژیهای کارآمد در اموزش بالا بردن بازدید پست اینستاگرام، منشن کردن برندها و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزهی فعالیت خودتان است.
در نظر گرفتن جوایز و تخفیف ویژه برای افرادی که فالوور فعال پیج شما هستند می تواند یک انگیزه و تشویقی بیشتر برای آن ها باشد. همان گونه که قبلا گفتیم با برگزاری مسابقات اینستاگرامی و نظرسنجی می توانید علاوه بر جذب بازدید بیشتر پست، از نظرات و سلایق مخاطبانتان آگاه شوید. اکثر افراد حتی اگر فرصت کافی نداشته باشند استوری های اینستاگرام را مشاهده می کنند بنابراین حتما پست های خود را در استوری بازنشر کنید و از مخاطبان بخواهید آن را مشاهده و بازنشر کنند. قطعا دیدن ویدئو و ارتباط برقرار کردن با آن برای اکثر مخاطبان راحت تر است تا سایر انواع انتشار پست و دلیل آن آمار و ارقامی است که تحقیقات نشان می دهد. تبلیغات اینستاگرام را میتوان از طریق «Ad Manager» فیسبوک پیکربندی کرد.
همچنین از اهمیت برگزاری مسابقات اینستاگرامی برای ذخیره و بازنشر پست خود غافل نشوید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهرهگیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیکهای صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. داشتن یک پروفایل خوب و کامل و رعایت تمامی نکات مربوط به آن، حرفه ای بودن شما و قابل اعتماد بودن برند شما را نشان می دهد. تنها تفاوت این اکانت ها در میزان دسترسی آن ها به ابزارهای تحلیل رشد پیج است.
از ویژگیهای هدفگذاری اینستاگرام مثل دموگرافیک، علایق و رفتارها برای پیدا کردن مخاطب هدف استفاده کنید. این گزینه به شما این امکان رو میده که یه مبلغ مشخص رو به صورت روزانه برای تبلیغاتتون تعیین کنین. مثلاً اگه بخواین روزانه ۵۰ هزار تومان خرج تبلیغ کنین، این گزینه مناسبه. از آنجایی که نیازهای آموزشی سازمانها در شرایط مختلف و صنایع متفاوت، یکسان نیستند، آکادمی اینفوگرام امکان طراحی و برنامهریزی دوره های اختصاصی متناسب با زمان و میزان ساعات آموزشی مورد نظر شمارا دارد.
افراد، پس از بررسی محصول میتوانند توسط نسخه موبایل وبسایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راهاندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنهای را تبلیغ میکنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاستها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، میتوانید تنظیمات تبلیغات خود را بهگونهای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود.
همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و میتوانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل ادز امکانپذیر است، البته تبلیغکننده باید لینک موردنظر را خودش انتخاب کند. پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز میکند، از او سوال میشود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. البته، بیشتر افراد برنامه پیشفرض را انتخاب میکنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز میکنند.
علاوه بر این گزینههایی برای تبلیغ مستقیم پیج در اینستاگرام وجود دارد. «Ad Manager» برای تبلیغکنندگان پیشرفتهتر و کمپینهای بزرگتر مناسب است. در ادامه نحوه ایجاد تبلیغ با استفاده از «Ad Manager» فیسبوک را آموزش میدهیم.
با این کار به آنها نشان میدهید که برایشان ارزش قائل هستید و صدایشان را میشنوید. تعامل سازنده با مخاطبان، حس وفاداری را در آنها ایجاد کرده و موجب افزایش بازدید پستهای بعدی شما میشود. کاربران زیادی به برند شما علاقهمند هستند و بدون درخواست یا اطلاع شما، برایتان محتوا تولید میکنند.
تبلیغ پیج در اینستاگرام به صورت مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام و از طریق «Ad Manager» فیسبوک قابل انجام است. در حالت روزانه، بودجه شما خیلی سریع خرج نمیشود و هر رو، پس از صرف بودجه روزانه، تبلیغ خودبهخود متوقف میشود. برای مثال، اگر به صورت دستی پیشنهاد قیمت را تنظیم کنید، در مورد ارزش هر مشتری راغب تصمیمگیری میکنید. در تصویر زیر موقعیت هر کدام از این اهداف را در قیف بازاریابی و فروش مشاهده میکنید. قسمت بیو را کامل کنید و توضیح مختصری درباره برند خود و زمینه فعالیتتان به همراه آدرس وب سایت و شماره تماس معتبر قرار دهید.
هر چه تعداد لایک یا کامنت شما بلافاصله روی یک پست بیشتر باشد، به اینستاگرام بیشتر نشان می دهید که محتوای شما جذاب است. بنابراین دفعه بعد که پست می کنید، محتوای شما به طور خودکار به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما ارائه شود. گروه های تعاملی یا پاد اینستاگرام، گروه هایی هستند که کاربران اینستاگرام با هم متحد می شوند و تعامل پیج های یکدیگر را به صورت هدفمند و مرتب افزایش می دهند.
منبع اصلی