بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2024-11-28

تکنولوژی بلاگر های ایرانی؛ 6 مورد از موفق‌ترینهای 1402 ️ 5درصدی‌ها

او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بلاگرها به‌صورت مرتب درباره‌ی زمینه‌ی تخصصی و علاقمندی خود پست می‌گذارند و سعی دارند از طریق تولید تصاویر و ویدیو، مخاطبین بیش‌تری را جذب کنند. از طرفی مخاطبین نیز از بلاگرها الهام می‌گیرند و پیشنهادات آن‌ها را دنبال می‌کنند. امروزه بلاگرها به یکی از تاکتیک‌های مهم بازاریابی تبدیل شده‌اند و هر روزه شاهد افزایش تعداد آن‌ها در پلتفرم‌های مختلف هستیم.

از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد. او در این کار بسیار حرفه ای است و فقط کافیست که یک بار کلیپ تبلیغی او را ببینید. طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم.

نیاز است فقط شما کمی به آنها توجه کنید تا از دلشان، ایده هایی ناب بیرون بریزند.معمولاً برای خوانندگان سوالی پیش می آید که شما مجبور به جوابگویی هستید. اگر این سوال چند بارتکرار شده، خود دلیلی است برای تولید محتوای بعدی شما و پاسخگویی آن برای یکبار به صورت کامل و جامع. شاید این مسئله برای شما قابل هضم نباشد، اما پست های قبلی بلاگ شما، معدن طلاست.

در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، فعالیت می‌کنند و مخاطبان بسیاری هم دارند. در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوید. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر می‌برند. او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند.

{
    {
  • حال که با مفهوم تکنولوژی بلاگر و نحوه کارشان آشنا شدیم؛ خوب است تعدادی از این بلاگرهای موفق ایرانی که در سال 1402 توانستند موفق عمل کنند را به شما معرفی کنیم.
  • |}{
  • جواهرات دست‌ساز و دارای طراحی‌های خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم می‌آیند.
  • |}
  • برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد.
  • {
  • او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.
  • |}
  • اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید.
  • او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمع‌آوری هزینه درمان کودکان معلول و بی‌بضاعت درخواست کمک می‌کرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند.
|}

در نتیجه ایجاد محتوای معتبر و جذب دنبال‌کننده‌ها نیازمند زحمت و تلاش بسیار زیادی است. در این میان کسانی هم هستند که همواره سعی در تولید محتوای مناسب، درخور شعور مخاطبان و کاربران در فضای مجازی دارند. برای شناخت دقیق این افراد می‌بایستی به طور کامل داستان‌ها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک می‌گذارند دنبال کنید. شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایف‌استایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

{
    {
  • بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد.
  • |}
  • این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و می‌توانند به‌واسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند.
  • در نهایت با به‌دست آوردن تعداد مناسبی فالوور با سایر برندهای تجاری همکاری کنید.
  • پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید.
  • {
  • ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرف‌دارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم.
  • |}{
  • او البته از آن دسته از افرادی است که بیشتر جنجال به پا می کند و با این کار توانسته نظر کاربران را به طرف خود جذب کند.
  • |}
|}

معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند.

    {
  • ویدئوهای آموزش برنامه‌نویسی او نیز در سایت‌های آموزشی مخاطبان بسیاری دارند.
  • |}
  • تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند.
  • ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید.
  • {
  • او در حال حاضر دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه اصفهان است و هم‌زمان ادمین شبکه‌های اجتماعی به نام خودش در اینستاگرام و یوتیوب است.
  • |}
  • همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت.
  • {
  • سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد.
  • |}

چگونه میشود از راه بلاگری کسب درآمد کرد؟

او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی می‌پردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک می‌گذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است. افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند. امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است.

    {
  • اگر می‌خواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچ‌چیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست.
  • |}{
  • بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود.
  • |}
  • او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند.
  • {
  • یکی دیگر از مزایای وبسایت، اثبات اقتدار و توانایی شما در زمینه‌ی تخصصی است.
  • |}
  • همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد.
  • محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنی‌های گوشی‌های تلفن همراه است.

زک کینگ، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند.

از دیگران کمک بگیرید.

مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند. در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند.

در صفحه این بلاگرها می‌توانید ایده‌های خلاقانه همراه با فیلم‌های آموزشی ببینید. این افراد به مکان‌ و کشورهای مختلف سفر می‌کنند و از تجربه‌شان می‌نویسند. آن‌ها همچنین مکان‌های دیدنی و فرهنگ‌های کشورها را به مخاطبین خود معرفی می‌کنند. او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تکنولوژی و ارتباطات روزبه‌روز در حال گسترش و پیشرفت است. حتی اینترنت در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری هر فرد رسوخ کرده؛ که این نشانه‌ی اهمیت دانش تکنولوژی و دنیای دیجیتال است.

شما می‌توانید از این موارد هم در تولید محتوای‌تان براب بلاگر شدن استفاده کنید. اگر می‌خواهید محتوایتان بر مخاطبین تاثیر بگذارد باید درک عمیقی از دنبال‌کننده‌های خود داشته باشید. مثلاً اینسایت اینستاگرام، به شما تمام جزئیات مربوط به فالوورهایتان را می‌دهد. برای به‌دست آوردن ایده‌های مرتبط با محتوا می‌توانید در گوگل سرچ کنید و کلمات کلیدی پایین صفحه که توسط مخاطبین استفاده شده را پیدا کنید.

یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است. این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد. اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید. پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید. گروهی از آن‌ها در صفحات خود آشپزی آموزش می‌دهند، گروه دیگر از تجربه خود در رستوران‌های مختلف و افرادی نیز درباره غذاهای سالم و سبک زندگی صحبت می‌کنند.

همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. او در حال حاضر دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه اصفهان است و هم‌زمان ادمین شبکه‌های اجتماعی به نام خودش در اینستاگرام و یوتیوب است. پیج اینستاگرام او با حدود ۱۶۸ پست نزدیک به ۱۵۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و محتوای آن اغلب آموزش و ترفندهای کاربردی در حیطه تکنولوژی و معرفی نرم‌افزارهای جدید و نحوه کار با آن‌هاست.

{

بیوتی بلاگر های ایرانی

|}

تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. یکی از قدیمی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است.

در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند. در ایران بلاگرهای زیادی توانسته اند با فعالیت در موضوعات مختلف، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند که در ادامه به تعدادی از آنان اشاره خواهد شد. از سایر راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام می‌توان به افیلیت مارکتینگ و خرده فروشی اشاره کرد. در افیلیت مارکتینگ با اشتراک‌گذاری لینک افیلیت در اینستاگرام، به ازای هر سرنخ تولیدشده کارمزدی دریافت خواهید کرد و در خرده فروشی با فروش محصولات خود درآمد خواهید داشت. برای این‌کار به غیر از مراحل ذکر شده در بالا، چند گام دیگر نیز لازم است.

این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می ‌شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ‌ها و سرگرمی ‌های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می ‌گذارد. یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد. این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند.

معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. او یک بازیگر، طراح و وکیل می باشد که به خاطر استایل و سبک خاصش به او لقب باربی ایرانی را داده اند. او در یک سریال آمریکایی بازی کرده است و پس از آن شهرتش چند برابر شد. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد. یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد.

یکی از پدیده‌های جالب این فضا، ظهور بلاگرها و اینفلوئنسرهاست که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این مقاله به معرفی بلاگرهای معروف ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند می‌پردازد و بررسی می‌کند که چگونه این افراد می‌توانند در تبلیغات و معرفی محصولات به کسب‌وکارها کمک کنند. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند.

او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود. تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را به‌زبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبه‌رو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی می‌کند و به‌گفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاس‌های ای‌اس‌ال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد.

الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند. بلاگری تنها تولید محتوا نیست؛ بلکه تعامل با مخاطبان و ایجاد ارتباطات مداوم نیز بسیار مهم است. پاسخ به نظرات، برگزاری نظرسنجی، پاسخ دادن به کامنت ها حتی اگر یک لایک ساده باشد و ارتباط مستقیم با مخاطبان، به شما کمک میکند مخاطبینی وفادار ایجاد کنید. این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند. یکی از راه های خوب دیگر برای گردگیری افکار استفاده از نقشه ذهنی است.

  • اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است.
  • در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند.
  • {
  • به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.
  • |}
  • ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارت‌های کاربردی، معجزه می‌کند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمی‌آورد.
  • {
  • محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.
  • |}{
  • صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.
  • |}

سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید. فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند.

موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند. در هر کاری رقیبانی برای شما وجود دارند و رقیب شما می تواند دوست شما نیز باشد و به شما کمک کند تا بتوانید ایده های جدید برای مقاله نویسی و تولید محتوا داشته باشید. این بدین معنی نیست که شما باید برای ارائه ی مقاله ی خود آن را از روی رقیبانتان کپی کنید بلکه باید از آنها الهام بگیرید.

{
    {
  • او با برندهایی مثل کریستین دیور و شنل هم‌کاری کرده و در حال حاضر محصولات کیف و کفش خود را روانه بازار کرده است.
  • |}
  • «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است.
  • این افراد می‌توانند در زمینه‌های گوناگونی همچون اخبار جدید دنیای تکنولوژی، تلفن‌های همراه، کامپیوترها و وبلاگ‌های مرتبط به شما اطلاعات ارزشمندی بدهند.
  • نقشه ذهنی یا Mind-map روشی است که شما عنوان اصلی را در وسط صفحه نوشته و ایده هایتان را دور و بر آن می نویسید.
  • {
  • محوریت محتواهای تولید شده توسط بلاگرهای لایف استایل، زندگی روزمره است و درباره سبک زندگی و علایق شخصی خود می‌گویند.
  • |}{
  • در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد.
  • |}
|}

همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد. برنامه ریزی و زمان بندی دقیق برای انتشار مطالب یکی از اصول حیاتی موفقیت در بلاگری است. بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند. محتوای آنها معمولاً کیفیت بالایی دارد و از ابزارهای حرفه ای برای تولید محتوا استفاده میکنند.

مهدی در تمامی این ۵ هزار پست به طور کامل فقط مطالب مفید و کارآمد دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به کاربران آموزش داده است. جالب است بدانید مدیران موبونیوز در یوتیوب نیز با انتشار محتواهای گسترده‌تر وبا جزئیات بیشتر در حیطه تکنولوژی؛ توانسته‌اند حدود ۱۰۰ هزار سابسکرایبر به دست بیاورند. محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنی‌های گوشی‌های تلفن همراه است. همان‌طور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و..

بهلینک به شما کمک می‌کند تا در بیو اینستاگرام‌تان چندین لینک قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهلینک می‌توانید مطلبی که در مورد آن نوشتیم را بخوانید. در این نوع بلاگ افراد از زندگی شخصی، تجربیات یا اتفاقات روزمره خود می‌نویسند. صفحه‌ی آن‌ها بیش‌تر شبیه به دفتر خاطرات است و به موضوعات مختلفی می‌پردازند. در فروردین سال ۱۳۹۹ بود که سپهر زمانی با همکاری یکی از دوستانش یک مجموعه طراحی و برنامه‌نویسی به نام اپکس وب تأسیس کردند و تا امروز ۱۰ پروژه موفق داشته‌اند. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
اینجا کلیک کنید