آنالیز سئو برای یوتیوب

سئو یوتیوب جیمکس ادز

علاوه بر این می‌توانید معیارهای مختلفی مانند واچ تایم و CPM کانال را بررسی کنید و ببینید رویکردهای مختلف چقدر موثر ظاهر می‌شوند. با استفاده از ViralStat، یوتیوبرها می‌توانند استراتژی تولید محتوای کانال را مطابق با رفتار مخاطبان خود تغییر دهند تا ضمن عملکرد بهتر در مقایسه با رقبا، به نرخ تعامل بیشتر برسند. «یوتیوب آنالیتیکس» (YouTube Analytics)، یک ابزار اختصاصی برای تحلیل داده‌های مرتبط با عملکرد کانال‌های یوتیوب است. این ابزار در داشبورد کانال یوتیوب قرار دارد و یوتیوبرها می‌توانند به طور مستقیم و رایگان به آن دسترسی داشته باشند. یوتیوب، داده‌های مفید زیادی را از طریق YouTube Analytics در اختیار یوتیوبرها قرار می‌دهد. تصویری برای ویدیویتان در نظر بگیرید که توجه کاربران را جلب کند و در بین خیل عظیمی از ویدیوها متمایز باشد.

این ابزار، بهترین زمان برای انتشار ویدیو در کانال یوتیوب را پیشنهاد می‌دهد. برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌توانید از همان ابزارهای همیشگی سئو استفاده کنید. از این کلمات کلیدی بهتر است در عنوان و دیسکریپشن ویدیوهای خودتان استفاده کنید. در نظر داشته باشید که درک هدف جستجو (search intent) اولین قدم برای دیده شدن است. به عبارتی دیگر، تطبیق محتوای ویدیوی شما با هدف جستجوی کاربر در نتایج جستجو موثر است. خدمات داشبورد مسترتیوب علاوه بر این که امکان کسب درآمد دلاری از یوتیوب را برای ایرانیان فراهم کرده، امکان تجزیه و تحلیل دقیق کانال یوتیوب را هم به عنوان یکی از امکانات خود معرفی کرده است.

با توجه به گزارشی که توسط وب‌سایت HubSpot منتشر شده است؛ بیش از 70٪ از واچ تایم ویدئوها در یوتیوب مربوط به دستگاه‌های موبایل می‌شود. در یوتیوب، داشتن نرخ کلیک بالا به این معنی است که ویدیوی شما با کلمه کلیدی مورد جستجوی کاربر مرتبط بوده است. یوتیوب مدیایی بسیار رقابتی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولیدی است؛ چرا که روزانه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند. تمام کانال‌های موفق یوتیوب، کارهایی فراتر از آپلود صرف ویدیو انجام داده‌اند. بیشتر اوقات باید چشم خود را روی عملکرد ویدیوها نگه دارید تا بتوانید ایده‌های درست را بسط دهید و رویکردهای اشتباه را کنار بگذارید تا پول و وقت خود را هدر نداده باشید.

اولین ویدیوی را هم که دربارهٔ شناخت ساز سه‌تار بود روی کانال گذاشت و شش ماه تمام، هفته‌ای یک بار آپلود ویدیوها را ادامه داد. ولی یک روز این کار را متاسفانه برای همیشه متوقف کرد؛ چراکه یک جای کار می‌لنگید و ویدیوهای او دیده نمی‌شد. اکنون، برای استفاده بهتر از نکاتی که در این مقاله آورده‌ایم، مهم است که بدانید چگونه از سئو در هر موتور جستجوی بیرونی استفاده کنید. با چند گزینه مختلف تولید آزمایش کنید تا زمانی که روشی را که برای شما خوب کار می کند راضی شوید. به هر بازخوردی که در مورد ویدیوهای خود دریافت می کنید توجه کنید و از آن به عنوان راهنمایی برای بهبودهای آینده استفاده کنید.

علاوه بر این، اتخاذ استراتژی هایی برای درگیر نگه داشتن کاربر با ویدیو تا انتها نیز مهم است. این یک عامل مهم برای Google است تا ارزیابی کند که آیا چیزی را ارائه می‌دهید که واقعاً به مخاطب علاقه دارد یا خیر. علاوه بر شرح، می‌توانید متن رونوشت را نیز در توضیحات ویدیو قرار دهید تا اطلاعات بیشتری درباره ویدیو به بینندگان ارائه دهید. بنابراین، بهینه‌سازی‌های سئوی که برای یوتیوب انجام می‌دهید نه تنها برای جستجوی درون پلتفرم اعمال می‌شود، بلکه برای رقابت برای آن فضا در جستجوی Google نیز به کار می‌رود. یک کانال یوتیوب که تمایل به دریافت نظرات و لایک‌های زیادی دارد، جایگاه بهتری نسبت به کانالی دارد که تعامل خوبی ندارد.

فقط به من بگویید که دوست دارید کدام یک از ویدیوهای شما را در لیست پخش خودم قرار دهم.کارتان عالی است! بنابراین مطمئن شوید که یک فیلمنامه با یک مقدمه کوتاه و سریع می‌نویسید؛ فیلمنامه‌ای که به سرعت به موضوع اصلی می‌رسد و به بازدیدکنندگان می‌گوید که چرا باید این موضوع و این ویدیو را دنبال کنند. این مورد را همچون گسترش دادن عنوان خود در نظر بگیرید و قولی به بازدیدکننده خود بدهید و در پایان به آن پایبند باشید. مطالعه‌ای که توسط AdAge در سال ۲۰۱۵ انجام شد، نشان داد که بازاریابان فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارند تا مخاطبان خود را پیش از آن که آن‌ها را از دست دهند، جذب و درگیرشان کنند. این مطالعه همچنین نشان داد که اگر مخاطبان شما در ۳۰ ثانیه اول ویدیو به طور کامل درگیر نشوند، به احتمال ۳۳ درصد آن‌ها را از دست خواهید داد.

اول اینکه بیننده رو تشویق می‌کنه روی ویدیو کلیک کنه، و دوم اینکه به الگوریتم کمک می‌کنه محتوای شما رو از طریق ترکیبی از کلمات کلیدی شناسایی کنه. مثل هر موتور جستجویی، یوتیوب می‌خواد محتوایی رو نمایش بده که به جستجوی کاربر پاسخ میده. مثلاً اگه کسی عبارت “چطور کراوات ببندیم” رو جستجو کنه، یوتیوب ویدیویی با عنوان “چطور بند کفش ببندیم” رو نشون نمیده. مابقی آن وقتی برای کاربران به نمایش در می‌آید که بر روی گزینه “show more” کلیک کنند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که در همان چند کلمه اول دیسکریپشن، از ارائه اطلاعات کاربردی همچون CTAها و یا لینک‌های ضروری استفاده کنید. با استفاده از یوتیوب، کاربران می‌توانند به طور رایگان ویدیوهای مورد علاقه خود را جستجو کنند، به آن‌ها نظر بدهند، آن‌ها را لایک یا دیسلایک کنند و همچنین ویدیوهای خود را بارگزاری کنند.

حتماً نظر جذابی بذار که بحث رو ادامه بده یا ارزش بیشتری برای خواننده‌ها ارائه کنه. یک نظر پین شده می‌تونه صدها پاسخ دریافت کنه، مثل کاری که برای Matt D’Avelia اتفاق افتاد. حدود هشت نوع CTA مختلف برای هدایت بازدیدکننده‌ها به وبسایت یا صفحات محصولت وجود داره. مثلاً، اگه ویدیوت درباره پختن کیکه، ممکنه بخش‌هایی درباره وسایل پخت یا ترندهای کیک مثل کیک‌های ژئود داشته باشه. با توجه به اینکه تقریباً 20% جمعیت جهان انگلیسی زبان مادری هستن، استفاده از رونویسی چند زبانه در ویدیو منطقیه.

توجه داشته باشید که این مورد تأثیر زیادی در افزایش محبوبیت ویدئوهای شما دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش بازدید و دنبال‌کننده‌های کانال، از فرمت «Video discovery ads» استفاده کنید. این بدان معناست که ویدیوهای شما در نتایج جست‌وجوی یوتیوب و همچنین سایر ویدیوهای مرتبط در یوتیوب نمایش داده می‌شوند. اگر در نگاه اول بتوانید توجه مخاطب را به خود جلب کنید، کار تمام است! کاربران بیشتری روی ویدیو شما کلیک می‌کنند و رتبهٔ آن در نتایج سرچ بالاتر می‌رود.

اگه می‌خوای ویدیوهات رتبه‌بندی بشن، محتوایی تولید کن که برای مدت تماشای طولانی‌تر بهینه شده باشه. مثلاً می‌تونی با قول دادن یک سورپرایز یا هدیه در انتهای ویدیو، کاربرها رو تشویق کنی تا آخر ویدیو بمونن. حرف آخردر این مطلب سعی شد نکات مهم سئوی یوتیوب را اشاره کنیم تا در کمترین و بهترین ممکن بتوانید مخاطبان بیشتری در یوتیوب بدست آورید تا کسب درآمد از یوتیوب را تجربه کنید. در این مقاله سعی کردیم با ارائه نکات کاربردی برای بهبود رتبه سئو ویدئوهای یوتیوب، شما را در پروسه موفقیت در این شبکه یاری کنیم. چنانچه شما نیز روش کاربردی برای بهبود رتبه سئو یوتیوب می‌شناسید؛ خوشحال می‌شویم آن را از بخش کامنت‌های این مقاله با ما در میان بگذارید.

چیزی را انتخاب کنید که موضوع ویدیوی شما را دقیقاً نشان دهد و به آن کمک کند تا از هر چیز دیگری متمایز شود. ما نمی گوییم که باید به آن اعداد پایبند باشید، خوب؟ این یافته‌ها تنها به ارائه راهنمایی کمک می‌کنند. آنها به گونه ای به کار گرفته شده اند که کاربران می توانند ویدیو را دنبال کنند، حتی اگر نتوانند صدا را فعال کنند و به عنوان یک ابزار دسترسی برای افراد دارای آسیب شنوایی کار کنند. الگوریتم یوتیوب قادر به خواندن تصاویر و ویدیوها نیست – فقط متن و کد. در متن، می‌توانید فراخوان‌هایی برای اقدام (CTA) مانند دعوت‌نامه برای عضویت در کانال یا دانلود برخی از مطالب در وب‌سایت خود، ترجیحاً با لینک‌های کوتاه‌شده، قرار دهید.

در واقع چطوری عنوان بهترین انتخاب بکنید ، چطوری تگ های مناسبتری استفاده بکنید که الان تو این مقاله میخوایم درباره این قضیه صحبت بکنیم . پس اگر می‌خواید این اصول رو یاد بگیرید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. برای بهبود رتبه سئو ویدئوها در یوتیوب و نمایش بیشتر، ابتدا نیاز دارید تا الگوریتم این شبکه را شناخته و با فاکتورهای رتبه‌بندی یوتیوب آشنا باشید. اول باید یک ویدیوی مفید و باکیفیت بسازید و بعد هم طبق فرمول و اصول سئو ویدیو یوتیوب که در این مقاله به شما یاد دادیم، آن را بهینه کنید. اینستاگرام، لینکدین و توییتر بستر مناسبی برای تبلیغ و اشتراک‌گذاری ویدیو است و معمولاً نرخ تعامل و بازدید ویدیوهای کانال یوتیوب شما را حسابی تکان می‌دهد.

یوتیوب پیشنهاد می‌کنه از تگ‌ها استفاده کنی تا به بیننده‌ها بگی ویدیوت درباره چیه. در واقع، بیشتر ویدیوهای پربازدید طول عنوان‌شون بین 50 تا 60 کاراکتره. حتماً کلمه کلیدی دقیق یا تطبیق گسترده رو درست در ابتدای عنوان قرار بده تا دید بیشتری بگیری. با این ذهنیت، نام فایل “business_ad_003FINAL.mov” رو (خجالت نکش – همه ما موقع پست پروداکشن این شرایط رو داشتیم) با کلمه کلیدی مورد نظرت عوض کن. تحلیل رقبا هم می‌تونه به برنامه‌ریزی کمک کنه، چه داری طول مناسب ویدیو رو مشخص می‌کنی چه جایی که می‌خوای ویدیوهات رو در پلتفرم‌های اجتماعی دیگه تبلیغ کنی.

در مقاله امروز از وبلاگ جی ادز تصمیم گرفته‌ایم به بررسی یک سری تکنیک‌های کاربردی برای بهبود سئو ویدئوهای یوتیوب بپردازیم. تکنیک‌هایی که فارغ از اندازه و بزرگی کانال، برای یوتیوبرهای مختلف مفید واقع شده و توانسته‌اند بازدیدهای بیشتری را برای آن‌ها به همراه داشته باشند. در سئو یوتیوب، عنوان ویدیو علاوه بر اینکه باید ترغیب‌کننده باشد، باید کلمه کلیدی اصلی را هم در دل خود جای داده باشد. سومین مرحله در سئو کانال یوتیوب، هدف‌گرفتن کلمات کلیدی در ویدیو است. وقتی کاربر یک کلمه کلیدی را جست‌وجو می‌کند، از بین نتایج، روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کند.

ViralStat، نه تنها بر روی تحقیق عملکرد رقبا تمرکز می‌کند، بلکه قابلیت‌های متعددی را برای ارزیابی هوشمند ویدیوهای کانال ارائه می‌دهد. گوگل تا به حال هزاران ابزار رایگان ارائه کرده تا تولید کنندگان محتوا با کمک آن‌ها بتوانند از کلمات کلیدی مناسبی برای گنجاندن در محتوایشان استفاده کنند. با استفاده از داشبورد گوگل ادز (Google Ads) خود می‌توانید به این ابزار دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسبی برای محتوایتان پیدا کرده و از آن در عنوان و توضیحات ویدیوی یوتیوب استفاده کنید. به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید یکی از محصولات سایتتان را در یک ویدیو بررسی کنید. برای این کار خیلی مهم است که نام محصول را در عنوان و توضیحات ویدیو بنویسید.

یا می‌توانید کاری کنید تا مدت بیشتری برای ویدیو وقت بگذارد؛ مثلا می‌توانید به او وعده دهید که در پایان ویدیو سورپرایز یا هدیه‌ای برای او در نظر دارید. راستی، در صفحه یوتیوب نوین می‌توانید کلی آموزش رایگان و کاربردی درباره دیجیتال مارکتینگ و اصول آن یاد بگیرید. در حالی که آنالیتیکس برای پیگیری پیشرفت به سمت اهدافت مفیده، همچنین می‌تونی از این داده‌ها برای بهبود سئوی یوتیوبت به طور فعال استفاده کنی. برچسب‌های زمانی (Timestamps) بخش‌های مختلف ویدیوهات رو علامت‌گذاری می‌کنن. اونها به مخاطبت کمک می‌کنن محتوایی که دنبالش هستن رو توی هر ویدیو پیدا کنن.

اگه به دنبال تحلیل‌های دقیق‌تر و داده‌های بیشتر هستید، ابزارهای پولی مثل KeywordTool.io یا Semrush می‌تونن به شما کمک کنن تا محتوای هدفمندتر و بهینه‌تری تولید کنید. Smart Moderation ابزاری پولی است که از آن برای مدیریت کامنت‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف، از جمله یوتیوب استفاده می‌کنند. این برنامه به پروفایل‌های اجتماعی شما متصل می‌شود و کامنت‌های ناخواسته را حذف می‌کند. هوش مصنوعی Smart Moderation عملکردی بسیار نزدیک به انسان دارد و هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، بیشتر راجع به نیازهای به‌خصوص شما می‌آموزد. با استفاده از صفحه پایان، می‌توانید یک ویدیو یا پلی لیست را برای ادامه مشاهده در پایان ویدیو به کاربر نمایش دهید یا حتی از اون بخواهید که کانال شما را سابسکرایب کند. اگر ویدیوی شما برای کاربر جذاب نباشد، هر چقدر هم که برای سئو بهینه شده باشد، رتبه بندی نمی شود.

این ابزار از قابلیت‌های پیچیده‌ای را برای مدیریت کامل کانال‌های یوتیوب ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Quintly، به منظور فعالیت در حوزه بازاریابی ویدیویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد عمیق شدن در داده‌های عملکرد کانال یوتیوب را داشته باشید، با استفاده از این ابزار داخلی، به نتیجه قابل قبولی نمی‌رسید. اپلیکیشن‌های جانبی تحلیل شبکه‌های اجتماعی نظیر TubeBuddy، محدودیت‌های YouTube Analytics را برطرف می‌کنند. این ابزار، به یوتیوبرها کمک می‌کند تا با انتخاب موضوعات مناسب‌تر در هر حوزه یا صمعت، تهیه محتوای بهتر و جذب مخاطبان بیشتر، کانال خود را به موفقیت برسانند. به کمک این ابزار می‌توانید کانال یوتیوبتان را به راحتی مدیریت کنید و با استفاده از تجزیه و تحلیل‌های آن، به بهبود کفیت کانال خود کمک کنید.

بنابراین ممکن است مشاهده کنید که با وجود قرار دادن اند اسکرین‌ها  در یک ویدئو، یوتیوب آن‌ها را به کاربران نشان نمی‌دهد. وقتی که کاربران در یوتیوب به دنبال ویدئوهای موردنظر خود می‌گردند؛ تایتل ویدئو اولین فاکتوری است که به چشم آن‌ها می‌خورد. در حقیقت در بیشتر مواقع این تایتل‌ها هستند که تعیین می‌کنند کاربران بر روی ویدئو شما کلیک کرده یا این که صفحه خود را اسکرول کنند. بنابراین باید دقت داشته باشید که عنوان‌ ویدئوهای خود را جذاب، مختصر و قانع‌کننده طراحی کنید. استفاده از کلمات و عبارات کلیدی مناسب در اجزای متنی ویدئوهای یوتیوب، به عنوان یک نکته ضروری در طراحی استراتژی سئو یوتیوب در نظر گرفته می‌شود.

از ابزار کاوشگر کلمات کلیدی آن‌ برای یافتن کلمات کلیدی که می‌توانید برای آنها رتبه بگیرید، استفاده کنید و ایده‌هایی برای ویدیوهای جدید پیدا کنید. بالاترین رتبه‌های ویدیوهای یوتیوب برای این کلمه کلیدی، وعده آموزش چیز جدیدی را به بازدیدکنندگان خود می‌دهند و البته کلمه به کلمه عنوان همه آن‌ها، کلمه کلیدی را شامل می‌شوند. اما در عین‌ حال، آن‌ها کمی نیز توضیحات اضافی دارند؛ عنوان «هک اینستاگرام» برای کسب بازدید کافی نیست، یا حتی عنوانی مثل «هک اینستاگرام را به شما آموزش خواهم داد». شاید زمانی در گذشته، زمانی که عکس‌های بی‌قاعده به پدیده‌های ویروسی در اوایل یوتیوب و واین تبدیل می‌شدند، این اتفاق می‌افتاد. اما از آن زمان تاکنون، اوضاع تغییر کرده است و شما باید در محتوای یوتیوب خود استراتژیک‌تر باشید.

TubeBuddy یک افزونه کاربردی برای یوتیوب هست که به شما امکان می‌ده کلمات کلیدی مناسب رو جستجو کنید و از تگ‌های پرطرفدار استفاده کنید. ابزار Keyword Explorer در TubeBuddy به شما اطلاعاتی در مورد حجم جستجو، قدرت بهینه‌سازی و میزان رقابت کلمات کلیدی می‌ده که می‌تونید بر اساس این اطلاعات، بهترین کلمات رو انتخاب کنید​. مدیریت کامنت‌های یوتیوب یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای فراهم آوردن جامعه‌ای سالم از مخاطبان است. کامنت‌ها نه‌تنها فاکتوری مهم برای الگوریتم یوتیوب هستند، بلکه با تمیز نگه داشتن آن‌ها می‌توانید اطلاعاتی دقیق در اختیار بینندگان بگذارید و اعتبار برند خود را بالا ببرید. مواردی که در پایین آورده‌ایم به محافظت از بخش کامنت‌های ویدیوهای شما کمک می‌کنند. SE Ranking ابزاری برای پایش کلمه کلیدی است که اجازه می‌دهد رده‌بندی‌های یوتیوب در هر منطقه و روی هر دستگاهی را به صورت روزانه بررسی کنید.

Channel Meter یکی دیگر از ابزارهای آنالیز یوتیوب است که به شما کمک می‌کند تا به داده‌های کانالتان دسترسی راحت‌تری داشته باشید. این ابزار آنالیز دارای یک داشبورد دقیق شامل انواع مختلف داده‌ها در قالب نمودار و چارت است. نمودارها به شما کمک می‌کند تا حواستان به نرخ عملکرد و نرخ رشد کانال یوتیوبتان باشد. برای اینکه محتوای شما پیدا شود، باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. این کلمات همان عباراتی هستند که مخاطبان شما در نوار جستجو تایپ می‌کنند.ما با ابزارهایی مانند TubeBuddy، VidIQ، یا حتی Google Trends کلمات کلیدی مناسب برای ویدیو ی شما پیدا میکنیم.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی این ابزار تحلیل شبکه‌های اجتماعی، معرفی دسته‌بندی‌های جالب برای جذب سابسکرایبر و بازدیدکننده بیشتر است. توسعه محتوای ویدیویی و به حداکثر رساندن محبوبیت کانال در یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی یعنی یوتیوب می‌تواند گیج‌کننده باشد. این ابزارهای تحلیلی یوتیوب که در این مطلب معرفی شد به شما کمک میکند یک قدم جلوتر از رقبا حرکت کنید و محتوای کانال خود را سازماندهی کنید. این ابزار با اجرای آنالیز اتوماتیک سئو، نتایج و پیشنهادات کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن، شما می توانید بررسی کنید که چه بهینه سازی هایی باید انجام شود و بر اساس آن ها اقدام کنید.

به عنوان مثال می‌توان نتایج را بر اساس موتورهای جست‌وجو مختلف از جمله یوتیوب فیلتر کرد. ابزار Ahrefs به عنوان یکی از ابزارهای جامع در دنیای سئو در نظر گرفته می‌شود که برای بررسی یک سایت و میزان دریافت ترافیک ارگانیک آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیورد ریسرچ یکی از قابلیت‌های مهم این ابزار می‌باشد که برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب بسیار کاربردی می‌باشد. علاوه بر این، تایم استمپ‌ها باعث بهبود رتبه سئو یوتیوب می‌شود؛ چراکه با استفاده از این قابلیت الگوریتم یوتیوب راحت‌تر می‌تواند محتوای ویدئو شما را درک کند. این موضوع باعث می‌شود تا ویدئو شما برای سرچ کوئری‌های مرتبط نمایش داده شود.

می‌تونی به صورت دستی برچسب زمانی اضافه کنی یا با YouTube Studio برچسب‌های خودکار ویدیو رو اضافه و ویرایش کنی. همچنین می‌تونی استراتژی‌ها و ابزارهای خودکارسازی یوتیوب مختلفی رو برای سریع‌تر کردن این فرآیند بررسی کنی. اینها کارت‌های اطلاعاتی هستن که یوتیوب اونها رو به عنوان “اعلان‌های از پیش فرمت شده که در دسکتاپ و موبایل ظاهر میشن و می‌تونی تنظیمشون کنی تا برندت و ویدیوهای دیگه کانالت رو تبلیغ کنن” توصیف می‌کنه. توجه کن که چطور از متن و چهره ارائه‌دهنده برای جلب توجه بیننده استفاده شده. تصاویر بندانگشتی مستقیماً روی سئوی ویدیوت تاثیر نمی‌ذارن، اما قطعاً نرخ کلیک (CTR) رو افزایش میدن. یک CTR متوسط بین 2% تا 10% ایده‌آل در نظر گرفته میشه و سیگنال مثبت یا منفی به سیستم یوتیوب میده.

همانطور که گفتیم، یوتیوب به زمان تماشای یک ویدیو اهمیت می‌دهد و خود یوتیوب اعلام کرده که اگر ویدیوی شما  افراد را در YouTube نگه می دارد، در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهد گرفت. مسترتیوب اینجاست تا کسب درآمد از یوتیوب را ساده کند و هر چیزی که برای یوتیوبر شدن نیاز است را به شما آموزش دهد. ما به تعهدات خود وفاداریم و برای بهتر دیده شدن کانال شما و کسب درآمد دلاری از یوتیوب در کنار شما ایستاده‌ایم. اگر قصد کسب درآمد از یوتیوب را داشته باشید احتمالا این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که آیا میتوان با ویدیوهای کوتاه هم به درآمدزایی رسید؟ حقیقت این است که طبق آپدیت... حالا وقت آن است که با این اسکریپت آزمایش کرده و روش های جدیدی برای استفاده از آن پیدا کنید. این ترکیب به شما کمک می کند تا زمان خود را برای تحلیل صفحات مختلف هدر ندهید و به طور مؤثرتر بر روی بهینه سازی و آنالیز سئو سایت تمرکز کنید.

محدودیت اصلی ViralStat، هزینه بالاترین پلن آن است که قیمت بالاتری نسبت به پلن ابزارهای دیگر دارد. یوتیوبرها با استفاده از ChannelMeter می‌توانند از نحوه پیشرفت کانال خود مطلع شوند و اقدامات لازم برای موفقیت بیشتر کانال خود را اتخاذ کنند. پس از گذشت چند ماه از آخرین آپدیت چت جی پی تی ۴ ، اکنون می توانیم شاهد آپدیت بهاری شرکت OpenAI به نام چت جی پی تی ۴o (ChatGPT 4o) باشیم. اگر می خواهید پیام های ارسالی به ChatGPT را تغییر داده و داده های شخصی خود را اضافه کنید، به سلول G2 بروید، درست زیر عنوانی که می گوید Prompt Sent to ChatGPT. مطمئن شو وقتی بیننده‌ها پیدات می‌کنن، چیز با کیفیت و مرتبطی برای تماشا کردن دارن.

و البته حواس‌س‌تان باشد که این تحقیق به سال ۲۰۱۵ بر می‌گردد و اکنون این موضوع قطعا دشوارتر است. ساخت ویدیوهای فوق‌العاده و باکیفیت و علامت‌گذاری درست آنها با موارد فنی مانند توضیحات ویدیو، لیست‌های پخش و ابرداده (metadata). Snappa نرم‌افزاری چند منظوره برای طراحی گرافیکی است که انبوهی قالب از پیش‌آماده و معرکه برای ساخت تامنیل‌های چشمگیر دارد. Snappa ضمنا تمام فرایند ویرایش تصویر را به صورت مرحله به مرحله آموزش می‌دهد و همین باعث می‌شود بهترین گزینه برای افراد تازه‌کار باشد. در این بخش، هشت مرحله برای ساخت این ابزار و اسکریپت مربوط به آن آورده شده است. این مراحل شامل مراحل مختلف از ایجاد گوگل شیت تا استفاده از API گوگل سرچ کنسول و API ChatGPT است.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری