سعی کنید محدودیتهای زمانی مخاطب را در نظر گرفته و محتوایی تولید کنید که راحتتر و سریعتر آن را یاد بگیرند. مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که : مخاطب شما چه کسی است و دوست دارد چه چیزهایی بخواند؟ بدین منظور باید نکاتی را در عکاسی، نورپردازی و ویرایش تصاویر مدنظر قرار داد. اگر شما محتوا یا مقاله ای را براساس اصول سئو بنویسید یا منتشر نمایید ، می تواند به ازای برخی از عبارات و کلمات کلیدی در نتایج جستجو دیده شود. اگر میخواهید پیام خود را به نحوی مؤثر انتقال دهید و مخاطبان خود را جذب کنید باید طوری محتوا را انتخاب کنید که مردم به راحتی بتوانند اطلاعات را فرا بگیرند. طبق یک نظرسنجی هاب اسپات(Hubspot)، پنجاه و سه درصد بازاریابان میگویند که بازاریابی محتوا اولویت اول آنها برای جذب مشتری است. دراین صورت وقتی ایده جدیدی در ذهن ندارید، پستی با یک لحن و صدای دیگر در صفحه شما منتشر خواهد شد که ممکن است برای مخاطبانتان جذاب باشد و منجر به جذب افراد جدیدی شود. ممکن است این محتوایی که میبینید چیزی دربارهی تسلیم نشدن افراد مشهوری باشد که آنها را میشناسید.

چه محتوایی تولید کنیم
آنها عاشق خواندن و نوشتن، بازی با کلمه، اشعار و یادگیری واژگان جدید هستند. Humble Machine از قدرت یوتوب استفاده کرده و با نشر ویدیوهایی در حوزه خودرو (خرید، تعمیرات، اطلاعات حاشیه مرتبط به خودرو) به تبلیغ شرکت تعمیراتی خود در سراسر دنیا پرداخته است. شاید شرکتهایی مثل شاپیفای (Shopify) را دیده باشید که محتوای انگیزشی خود و یا حتی یک لیگ ورزشی را تولید میکنند اما جدا از اینها، محتوای انگیزشی یکی از سریعترین اشکال در حال رشد محتوا است. برخی از وب سایت هایی که برای خدمات زیبایی و زیبایی محتوا تولید می کنند تنها بر ارائه مقالات آموزشی تمرکز دارند.این سایت ها معمولاً هدفی متفاوت از کلینیک دارند. یادگیرندگان شنیداری زمانی عملکرد خوبی دارند که صدا، ریتم و موسیقی در یک تجربهی یادگیری گنجانده میشود. در مطالعهی مستقل از طیف مختلفی از فهرستهای محتوا استفاده میشود. اگر صبر و حوصله ندارید، قید تولید محتوا و کسب درآمد از وبلاگ نویسی را بزنید! اینفوگرافیک: اگر تمام اطلاعات در قالب در یک اینوگرافیک قرار گیرد میتواند اهمیت مطالب را برجسته کند. این سؤال میتواند جوابهای گوناگونی داشته باشد.

این کار را با نرمافزارهای مختلف مثل Adobe Dreamweaver یا نرمافزار Frontpage انجام میشد. هیچ قانون سریع و سختی برای تطبیق محتوا با سبکهای مختلف یادگیری وجود ندارد. از آنجا که قانون کپیرایت در اغلب کشورهای دنیا رعایت میشود، اگر فردی علاقهمند به استفاده از تصاویر شما باشد باید حق امتیاز آن را خریداری کرده یا به نحوی رضایت شما را جلب کند. در مرحلهی بعد، برای استراتژی محتوای خود، به نحوهای که باید بین انواع مختلف افراد و انواع مختلف محتوا ارتباط ایجاد کنید فکر کنید. در این شرایط اگر در ایران دنبال کار هستید این یک بازار بکر و هنوز در حال رشد برای افراد خلاق و اهل یادگیری است. اما اگر به اهداف خود ایمان داشته باشید، با سعی و تلاش به جایگاهی میرسید که خود به عنوان یک سردبیر و سرپرست تولید محتوا، تنها به نظارت نویسندگان خواهید پرداخت. اگر صفحهی اینستاگرامخود را باز کنید به احتمال زیاد چندین محتوای انگیزشی خواهید دید. دلیل موفقیت آن به استراتژیهای مختلف از جمله محبوبیت بازاریابی محتوا و همچنین نحوهای که محتوای انگیزشی به روح و روان عاطفی و اجتماعی ما تلنگر میزند، وابسته است. برای هر دو دسته خدمات تولید محتوا برای تعمیرات خودرو را خواهیم داشت با ما همراه باشید…

بینایی حس غالب ما است، بنابراین ارائهی طیف گستردهای از محتوای بصری بسیار مهم است. در واقع، اینفوگرافیکها سه برابر بیشتر از انواع دیگر مطالب در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند، بنابراین میتوانند در ساخت بک لینک و همچنین افزایش مخاطبان به شما کمک کنند. مثلا فریلنسری در زمینههای مختلف، افیلیت مارکتینگ، تولید محتوا و درآمدزایی از طریق تبلیغات یا گرفتن حق اشتراک (چه در وبسایت و چه در شبکههای اجتماعی)، آموزش آنلاین مهارتها به صورت پکیج یا کلاس آنلاین، مشاوره دادن در زمینههای مختلف (مالی، آموزشی و خلاصه هر زمینهای که در آن تخصص دارید.) و غیره. از واژگانی استفاده کنید که به سبکهای مختلف یادگیری مربوط هستند. از دیگر مواردی که به بالا رفتن سطح کیفی محتوا کمک میکند، نوآوری در خلق محتواست. در مقالهی امروز، میخواهیم بفهمیم با مطالعهی سبک های یادگیری بازاریابی محتوا چه چیزی دربارهی بازاریابی محتوا فرا میگیریم؟ میتوانید یک پست وبلاگ مقدماتی دربارهی یک موضوع ایجاد کنید و یک مقدمهی عالی برای کسانی که در مرحلهی تحقیقاتی و به دنبال اطلاعات اولیه هستند، ارائه کنید. دربارهی سبک های یادگیری بازاریابی محتوا نیز همین قضیه صدق میکند. امروزه شما محتوا را در شکلها و اندازههای مختلف میبینید. باید بفهمید کدام یک از انواع محتوا افراد مختلف را تحت تأثیر قرار داده و به آنها اطلاعات بهتری میدهد و همچنین باید سعی کنید با سبک یادگیری آنها آشنا شوید.

تولید محتوا روانشناسیاگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دانلود کتاب تولید محتوا 99 لطفا از صفحه ما بخواهید.