۴- احراز اطمینان از بررسی کلیه اقلامی كه فارغ از تكرار شدن در انتهای پروژه میبایست تحویل گردند . مدیران پروژه بیشتر وقت خویش را صرف مدیر وظایف و تحلیل برنامهها می کنند. تخمینها غلط از آب در میآیند، تأمین کنندگان ددلاینها را را از دست ارائه می کنند و یا این که اولویتهای مشتری تغییر و تحول می‌کنند .به همین ادله می باشد که دستکم آن گاه از رسیدن به هر نقطه عطف، رئیس پروژه می بایست ترقی پروژه را باز‌نگری کند. این امر به مدیریت چالشهای شبیه و اجتناب از اشتباهات در پروژههای دیگر کمک شایانی میکند. این تفاوت حتی میتواند مطابق نظرات مجریان و متولیان گوناگون بین دو پروژه شبیه هم متفاوت باشد ؛ به تیتر مثال بعضا از مجریان دو مرحله (مهندسی اساس و مهندسی تفصیلی) را به تیتر یك مرحله (طراحی و مهندسی) مینامند . پروژهها شامل فعالیتهایی هستند که می بایست در تاریخهای معین، مهم هزینههایی معین و کیفیت تعیینشدهای به انجام رسند. در حالا حاضر بهترین کاری که تیم می تواند انجام دهد چیست؟ جریان عمل می تواند به آسانی مسیر “در برنامه انجام – در هم اکنون انجام – انجام شده” باشد. اما تیم دوستان عزیز درختان ذهنیت دیگری از خروجی داشتند و درحال حاضر درصورتیکه بخواهند این فعالیتهای عملی را هم انجام دهند، هیچ سودی از آن پروژه نخواهند برد. تاخیر در انجام وظایف گاهی زمان ها ممکن است تمام پروژه را از مسیر اساسی خارج کند. طرز چابک به جهت چه پروژههایی مناسبتر است؟ یک رئیس پروژه گزارشهایی راجع به حالت عمل برای اطلاع رسانی در مورد پیشرفت پروژه ایجاد میکند. به تیتر رئیس پروژه، شما وظیفه دارید از همین که تیمتان کل امکانات واجب به جهت انجام وظایفش را در اختیار دارد، اطمینان حاصل کنید. اولویتها و در دسترس بودن منابع را مرور کند. مسئولیت مدیران پروژه شامل مدیر کلی و بررسی بر اجرای منظم امور بوده و به شکل مستقل در پروژه های عملیاتی ایفای نقش نمی نماید . ساختار اهمیت این تابلو بر شالوده سه برچسب «to do»، «doing» و «Done» است. دومی فعالیتی که یک رئیس پروژه می بایست بر آن نظارت کند، پیگیری ترقی فعالیت است. در اینجا اکثر به تحلیل وب وبسایت پروژه دانشجویی مکانیک جامدات.

ایندکسر