[ad_1]

حرفه در علوم ، فن آوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) یکی از زمینه های کاری است که در ایالات متحده با سرعت بیشتری رشد می کند ، اما تفاوت های نژادی و جنسیتی در زمینه STEM همچنان وجود دارد.

مطالعه ای که اخیراً توسط محققان دانشگاه ایلینوی انجام شده و دلایل بروز چنین اختلافاتی را بررسی کرده است ، نشان می دهد که جو کلی نژاد در کالج – که با تجربیات ریزآزارگری نژادی اطلاع داده می شود – عاملی موثر در عدم حضور دانشجویان رنگی در برنامه های درسی STEM است.

به عبارت دیگر ، این مطالعه نشان داد که دانشجویان رنگ در رشته های STEM به دلیل نژاد در دانشکده خود احساس طرد ، نامرئی یا منزوی می شوند ، گاهی اوقات با تجارب دلسرد کننده در دانشگاه همراه است ، احتمال ادامه تحصیل در STEM کمتر است.

“پرخاشگری خرد نژادی ظریف است ، در مقابل رفتار آشکار یا اظهاراتی که می تواند موجب تحقیر ، تحقیر ، تضعیف یا در غیر این صورت باعث شود که شخص یک قدم به عقب برود تا بفهمد ،” آیا این به خاطر من بود نژاد؟ یاسمین کالینز ، دستیار رهبری سازمان و جامعه در رهبری کشاورزی ، آموزش و پرورش توضیح می دهد: “این مسئله سخت در مورد پرخاشگری خرد نژادی است ، می تواند شما را آماده کند تا جایی که ممکن است نیازی به دانستن نحوه واکنش نداشته باشید.” برنامه ارتباطی ایلینوی و نویسنده مشترک مطالعه.

برای این مطالعه ، کالینز و همکارانش از رشته ها ، از جمله جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی-آمریکایی ، تجربیات دانشجویان رنگ را در رشته های STEM که گزارش کرده اند ریز تجاوز نژادی را در سه سطح تجربه کرده اند ، تجزیه و تحلیل کردند: دانشجوی رنگ در محوطه دانشگاه خود) در یک محیط دانشگاهی (به عنوان مثال ، در کلاس ها یا مبادله با مربیان یا مشاوران علمی) ؛ و با همسالان (به عنوان مثال تعاملات بین فردی با دانش آموزان دیگر).

با استفاده از داده های جمع آوری شده از بیش از 4800 دانشجوی رنگارنگ در یک دانشگاه بزرگ دولتی ایالات متحده ، این مطالعه همچنین نشان داد که دانشجویان سیاه پوست در رشته های STEM بیشتر از سایر دانش آموزان رنگارنگ در STEM به ریز تجاوز نژادی مبتلا می شوند ، زنان سیاه پوست بیشترین گزارش را دارند -قیمت های بالا.

به طور خاص ، مردان و زنان سیاهپوست ، اسپانیایی تبار ، زنان آسیایی و زنان بومی در این مطالعه گزارش دادند که احتمال اینکه در دانشگاه بیش از کلاسها یا در بین همسالان خود ریز تجاوز نژادی را تجربه کنند ، بسیار زیاد است.

محققان امیدوارند یافته های این مطالعه ، منتشر شده در مجله بین المللی آموزش STEM، برنامه های دانشگاهی مرتبط با STEM را تشویق می کند تا فرهنگ بیشتر دانشگاه را در کلاسهای درس و سایر محیطهای دانشگاهی خود مورد توجه قرار دهند. کالینز گفت: “هدف جلب توجه به یک دانشگاه خاص نیست ، بلکه ما با زمینه ملی گسترده تری ارتباط برقرار می کنیم. دانشکده ها و دانشگاه ها نقش مهمی در خط لوله STEM دارند.”

شرکت کنندگان در این س answeredال به س questionsالاتی از قبیل اینکه آیا مشارکت آنها به دلیل نژاد در کلاس ها به حداقل رسیده است ، پاسخ دادند. اظهار نظرهای منفی و توهین آمیز به دلیل نژاد بودن آنها یا به دلیل نژاد در دانشگاه خود نامرئی یا ناخواسته احساس می شوند.

برخی از دانشجویان گزارش می دهند که به دلیل این تجربه از تحصیل در رشته های STEM انصراف داده اند یا توسط مشاوران یا مربیان ترغیب شده اند که به یک رشته غیر STEM بروند.

به عنوان یکی از پاسخ دهندگان در این مطالعه ، یک زن آمریکای لاتین که از STEM به یک رشته غیر STEM تغییر یافت ، خاطرنشان کرد: “من به دلیل نژادم رشته مورد نظر خود را در مطالعات آمریکای لاتین تغییر دادم و متأسفانه با افرادی مانند من در علوم انسانی آشنا شدم که باید تغییر کنند. تخصص آنها به دلیل نژادشان است. اگر شما سفید نیستید و آسیایی نیستید و هندی نیستید ، مهندس نیستید.

یک زن سیاه پوست که دانشجوی STEM است ، خاطرنشان کرد: “بسیاری از افراد به طور خودکار قبول می کنند که چون من یک زن سیاه پوست هستم ، باید باشم [non-STEM] عمده. هر وقت وارد آزمایشگاه می شوم ، همیشه نگاه به من می رسد. مطمئن نیستم که چنین باشد ، زیرا “به نظر نمی رسم” [STEM] به طور کلی یا اگر به دلیل سیاه پوستی ام باشد. “

برخی دیگر در ابتدای سال تحصیلی مشتاقانه ملاقات افراد جدید را توصیف می کنند ، اما وقتی می خواهند دوست شوند دوست نمی شوند.

کالینز توضیح می دهد ، سهم قابل توجهی در این مطالعه لایه بندی در سطوح مختلف است که دانش آموزان با ریز تجاوزها روبرو شده اند. “ما این چارچوب آب و هوای نژادی را در دانشگاه ارائه می دهیم تا نشان دهیم چگونه برای دانشجویان رنگ در STEM كه ریز تجاوز نژادی را تجربه می كنند ، آنها نه تنها پیام های خود را در كلاس های درس دریافت می كنند ، بلكه بخشی از ساختار نهادی است. این فرهنگ نهاد است که می خواهد این پیام ها را تقویت کند. “

کالینز می گوید دانشگاه ها باید راه هایی برای ایجاد یک فضای مهمان نواز و حمایت پذیر تر برای دانشجویان رنگ ، برای همه گرایش ها و استفاده از سطح پاسخگویی در دانشگاه و گروه ها پیدا کنند.

“برای آموزش نیروی کار ما ، دانش آموزان باید از درهای ما وارد شوند ، حتی اگر این نوع تجربیات باشد [students of color] رو به رو هستند – دانشگاه نشان می دهد که آنها به STEM تعلق ندارند ، همکلاسی های آنها نمی خواهند با آنها کار کنند زیرا آنها فکر می کنند بی کفایت هستند ، یا مشاور آنها توصیه می کند رشته ها را تغییر دهد زیرا ممکن است برای آنها خیلی سخت باشد – اگر کالینز گفت ، این فقط پیام پس از پیام است که می گوید: “شما به اینجا تعلق ندارید ، به اندازه کافی باهوش نیستید ، به اندازه کافی واجد شرایط نیستید که چنین شغلی داشته باشید” ، پس ما استعداد زیادی را در خط تولید از دست می دهیم.

“این یکی از دلایلی است که شاهد چنین تفاوتهای نژادی و جنسیتی واضحی در نیروی کار STEM هستیم. و این واقعاً یک مشکل خط لوله است.”

کالینز امیدوار است که تحولی را در تحقیقات ببیند که کمی تأیید وقوع این اتفاقات و تمرکز بیشتر روی راه حل ها باشد. وی گفت: “من به عنوان یک دانشمند و حتی شخصاً شخصیتی که با پرخاشگری نژادی نیز روبرو می شود ، خواندن داده ها در میان یک همه گیر جهانی ، در میان اعتراضات نژادی و دیدن اینکه چیز زیادی تغییر نکرده است ، کاملاً مالیاتی است.” “من فکر می کنم ما شواهد کافی در مورد وقوع این موارد داریم.

“اگر ما بتوانیم این روش ها را برای انرژی بخشیدن به راه حل ها پیدا کنیم و برای پیدا کردن راه حل ها با هم کار کنیم ، دوست دارم تحقیقات آینده را در این زمینه ببینم.”

گزارش “اگر شما سفیدپوست ، آسیایی یا هندی نیستید ، شما یک مهندس نیستید:” حمله ریز نژادی در آموزش STEM “در مجله بین المللی آموزش STEM. از نویسندگان مشترک می توان به مگان ج. لی ، یاسمین دی کالینز ، استیسی آن هاروود ، روبی مندنهال و مارگارت براون هانت.

بودجه بخشی از کمکهای مرکز دموکراسی در یک جامعه چند نژادی ، شورای تحقیقات پردیس (از جمله طرح ابتکار دموکراسی چند نژادی) ، مرکز کانونی کالج عالی و مسکن دانشگاه در دانشگاه ایلینوی ، اوربانا شامپین تأمین شد.

رهبری ، آموزش و ارتباطات کشاورزی در کالج علوم کشاورزی ، مصرف کننده و محیط زیست در دانشگاه Illinois Urbana-Champaign واقع شده است.

[ad_2]

منبع: hobobat-news.ir