نمایش اسلاید: ورزش هایی برای تمرین با وزنه


تمرین با وزنه قسمت مهمی از هر برنامه تناسب اندام است. همراه با ورزش هوازی ، تمرین با وزنه می تواند باعث افزایش قدرت و تون عضلانی ، افزایش توده عضلانی ، بهبود تراکم استخوان ، حفظ وزن و کاهش چربی شود. آیا برای شروع یک برنامه تمرین با وزنه آماده هستید؟

اگر در تمرینات وزنه برداری مبتدی هستید ، در نظر بگیرید که با یک متخصص یا مربی تناسب اندام ، شکل و تکنیک مناسب را یاد بگیرید تا از خطر آسیب دیدن جلوگیری کنید و بیشترین مزایا را ببرید.

با پنج تا 10 دقیقه کشش یا راه رفتن سریع خود را گرم کنید. سپس وزن یا سطح مقاومتی را به اندازه کافی سنگین انتخاب کنید که بتواند عضلات خود را بعد از 12 تا 15 تکرار خسته کند.

با داشتن وزن مناسب ، یک ست 12 تا 15 تکراری می تواند در اکثر افراد به طور مثر عضله سازی کند و به اندازه چندین تمرین یکسان موثر باشد.

برای اینکه به ماهیچه های خود زمان دهید تا بهبود یابند ، تمام روز را بین تمرینات مربوط به هر گروه عضلانی استراحت دهید و حتماً تمرینات را با وزنه هایی با فعالیت هوازی تکمیل کنید.

وزارت بهداشت و خدمات بشردوستانه توصیه می کند که ورزشهای قدرتی برای همه گروههای اصلی عضلانی حداقل دو بار در هفته در برنامه تناسب اندام قرار گیرند ، در حالی که حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی متوسط ​​یا 75 دقیقه فعالیت هوازی شدید در هفته یا ترکیبی از ورزش متوسط و فعالیت شدید.


منبع: hobobat-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*