بیماران به احتمال زیاد از طریق ویدئو از طریق تلفن ویزیت مجازی می کنند – ScienceDaily


ثابت شده است که استفاده از خدمات پزشکی از راه دور در تأمین نیازهای بهداشتی بیماران در طی بیماری همه گیر COVID-19 بسیار مثر است. اما تجزیه و تحلیل سیستم مراقبت های بهداشتی هنری فورد نشان داد که عوامل اقتصادی اجتماعی می توانند بر روی برخی بیماران خاص در مورد نحوه استفاده از فناوری دسترسی تأثیر بگذارند.

در یک نامه پژوهشی منتشر شده در مجله گوش و حلق و بینی انجمن پزشکی آمریکا – جراحی سر و گردن ، محققان هنری فورد گزارش داده اند که بیماران با سرطان کم سر و گردن که در Medicaid هستند یا بیمه نیستند بیشتر از یک ویدئو به صورت تلفنی می توانند از طریق تلفن ویزیت کنند. آنها همچنین گفتند كه زنان با درآمد متوسط ​​خانوار كمتر از مردان در همان گروه درآمد از نظر پزشکی از راه دور استفاده می كنند.

محققان می گویند برای توضیح دادن در مورد خویشتن داری بیماران با انجام یک بازدید ویدئویی ، تحقیقات بیشتری لازم است که ارزیابی جامع تری از مراقبت های بهداشتی را نسبت به تماس تلفنی با پزشک آنها ارائه می دهد. سامانتا تام ، Ph.D. گفت: “در حالی که مراقبت های مجازی می تواند بستر امیدوار کننده ای برای دسترسی گسترده به مراقبت برای برخی از بیماران فراهم کند ، اما باید به گونه ای اجرا شود که برای جمعیت بیمار در حال حاضر محروم موانعی ایجاد نکند.” ، یکی از نویسندگان مطالعه و متخصص گوش و حلق و بینی در بخش گوش و حلق و بینی هنری فورد – جراحی سر و گردن.

افزایش نیاز همه گیر به دسترسی به مراقبت از طریق پزشکی از راه دور ، محققان را بر آن داشته است كه ارزیابی كنند آیا عوامل اقتصادی اجتماعی بر توانایی بیمار برای دریافت مراقبت های مجازی تأثیرگذار بوده است یا خیر. آنها در مطالعه گذشته نگر خود ، داده های اقتصادی – اقتصادی مبتنی بر سرشماری را برای بیماران مبتلا به سرطان سر و گردن که از 17 مارس تا 24 آوریل 2020 در یک بازدید از راه دور از طریق پزشکی از نظر پزشکی بودند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و نتایج را با گروه مشابهی از همان دوره در سال 2019 مقایسه کردند.

داده ها شامل سن ، جنس ، نژاد ، وضعیت بیمه بیماران ، درآمد خانوار ، تحصیلات ، وضعیت تاهل و اشتغال و خانواده های انگلیسی زبان است. ویزیت های بیمار با استفاده از ویزیت های مجازی با استفاده از صوتی و تصویری زنده ، ویزیت های فقط با تلفن ، ویزیت در محل و ویزیت های از دست رفته یا لغو شده دسته بندی می شوند.

داده ها از 401 جلسه با بیماران در طول دوره مطالعه 2020 جمع آوری شده است. از این تعداد ، 346 جلسه (86.3٪) توسط 234 بیمار انجام شده است. ویزیت های شخصی شامل 87 بیمار (1/25٪) ، 170 نفر (1/49٪) ویزیت مجازی و 89 نفر (6/23٪) ویزیت تلفنی است. برای مقایسه ، مطالعه در سال 2019 نشان داد که 551 مورد از 582 ویزیت (7/94 درصد) توسط 394 بیمار انجام شده است و امسال هیچ ویزیت از راه دور پزشکی انجام نشده است.

دکتر ویویان وو ، یکی از نویسندگان این مطالعه و متخصص گوش و حلق و بینی ، گفت: “ما می دانیم که دسترسی به تلفن های هوشمند و فناوری فیلمبرداری جهانی نیست ، اما تقریباً همه به تلفن دسترسی دارند.” “با گسترش مراقبت های مجازی در طی و پس از این بیماری همه گیر ، باید در نظر داشته باشیم که تماس تلفنی همچنان یک روش مهم ارتباطی است تا بیماران بتوانند با پزشک خود صحبت کنند.”

از آنجا که مطالعه گذشته نگر مبتنی بر مشاهده است ، تیم تحقیق ارزیابی نمی کند که آیا بیماران به تلفن های “هوشمند” تلفن همراه و اتصال به اینترنت دسترسی دارند یا خیر.

منبع تاریخچه:

مواد تهیه شده توسط سیستم بهداشتی هنری فورد. توجه: مطالب را می توان از نظر سبک و طول ویرایش کرد.


منبع: hobobat-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*