با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از حوادث رانندگی جلوگیری کنید

در نتیجه رایزنی کمیسیون اروپا، کاستی های متفاوتی در Driver CPC شناسایی شد. یک سری از احکام قابل اعتنا دادگاه از سوی دیوان دادگستری اروپا و دادگاه های بریتانیا در مورد این معافیت وجود دارد. اگر‌چه از لحاظ فنی هیچ محدودیت روزمره برای میزان روزگار عمل در یک روز (بین زمان های استراحت) وجود ندارد، قوانین به جهت دستکم استراحت روزانه 9 ساعت (کاهش عصر استراحت روزانه) در 24 ساعت اساساً به این معنی هست که راننده کامیون نمی تواند یک روز کاری داشته باشد. بیش از 15 ساعت حداکثر برای سه بار میان دوره های استراحت هفتگی. یک راننده HGV می تواند عصر استراحت روزانه خود را به دستکم 9 ساعت بدون وقفه کمتر دهد، ولی آن‌ها فقط می توانند این فعالیت را بیش از سه بار در هفته انجام دهند. با همین حال محدودیت روزانه را می اقتدار به حداکثر 10 ساعت رانندگی در روز ارتقا بخشید ولی تنها دو بار در هر هفته. هنگامی که یک راننده در یک زمان استراحت روزمره کامل 11 ساعته است، حداکثر روز کاری 13 ساعت است. حیاتی این حال، چنانچه یک کارگر سیار در یک شیفت فی مابین 6 تا 9 ساعت کار کند، می بایست دستکم 30 دقیقه استراحت کند، این می تواند از دو وقفه 15 دقیقه ای تشکیل شود. اعتنا به همین نکته مهم هست که ساعات استراحت راننده اتحادیه اروپا بر این استراحت ها در زمان رانندگی اولویت دارد، بدین ترتیب مطمئن شوید که در زمان رانندگی اهمیت کار دیگر، زمان های استراحت درست را انجام می دهید. 3) گرفتن نوبت ‘U’. رانندگان می توانند مهارت های خود را اهمیت شرکت در کلاس آموزشی و آموزشی که به طور یگانه به جهت رانندگان مسن تر ایجاد شده است، بهبود بخشند. این آسیب‌ها ممکن است توسط رانندگان بی‌هوشی که بر روی فرمان غلتیده‌اند، سرنشینانی که مهار نشده یا این که به‌درستی مهار نشده‌اند و در زمان ترمز قبل از تصادف روی صندلی به جلو می‌لغزند و رانندگانی که کمربند بسته‌اند و خیلی نزدیک به دستور نشسته‌اند، متحمل شوند. سنسور زاویه فرمان که گزینش می نماید راننده می خواهد کجا را سوق دهی کند. یک سنسور شتاب طولی که از حیث طراحی مشابه به سنسور عجله جانبی است، البته اطلاعات بیشتری در مورد زمین جاده ارائه می کند و همینطور سنسور دیگری برای عجله و شتاب ماشین است. قوانین و مقررات اتحادیه اروپا ابلاغ می نماید که فقط استراحت‌های تقسیم شده که نشان می‌دهد عصر دوم 30 دقیقه یا اکثر هست مجاز خواهد بود. هر دوره استراحت بیش از 9 ساعت ولی کمتر از 11 ساعت به عنوان دوره استراحت روزمره کمتر یافته طبقه اینجا کلیک نمایید بندی می شود. هوندا امیدوار هست که فناوری تازه به زودی راه خود را به تمام خودروها گشوده کند. در اینجا عمده به بررسی وب وب سایت لینک.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themes