افزایش قابل توجه افسردگی در کودکان در حین اولین قفل در انگلیس دیده می شود – ScienceDaily


بر اساس مطالعه جدیدی از دانشگاه کمبریج ، قفل اول منجر به افزایش قابل توجه علائم افسردگی در کودکان شد و عوارض جانبی تعطیلی مدارس را برجسته کرد.

در واکنش به بیماری همه گیر COVID-19 ، دولت انگلیس “قفل” ملی را که شامل تعطیلی مدارس و فاصله اجتماعی است ، اجرا کرد. نگرانی های گسترده ای وجود دارد که این اقدامات بر سلامت روان کودکان و نوجوانان تأثیر منفی می گذارد. با این حال ، تا به امروز ، شواهد مستقیم نسبتاً کمی در این مورد وجود دارد.

مستقیم ترین راه برای اندازه گیری رابطه بین شروع انسداد و سلامت روان کودکان این است که افراد را در یک دوره طولانی دنبال کنید و به دنبال تغییرات باشید – تغییرات به اصطلاح “طولی”.

برای تأیید اینکه تغییرات در بهزیستی عاطفی ، علائم اضطراب و افسردگی در حین قفل ارزیابی اولیه آنها رخ داده است ، تیمی از گروه دانش و علوم مغز در شورای تحقیقات پزشکی (MRC) ، دانشگاه کمبریج ، داده های ارزیابی را بررسی کردند. از سلامت روان 168 کودک (8-12 ساله) قبل و حین محاصره در انگلستان. این ارزیابی ها شامل خودگزارشی ، گزارش مراقب و گزارش معلم است.

نتایج مطالعه آنها امروز در بایگانی بیماری های دوران کودکی.

در مقایسه با نتایج قبل از همه گیری خود ، کودکان معمولاً علائم افسردگی بیشتری را در حین قفل کردن نشان می دهند. اگرچه این علائم در کودکان متفاوت است ، اما اثر انسداد هنوز هم قابل مشاهده است زیرا اندازه اثر زیاد است. محققان از تنوع نتایج برای تخمین میزان این افزایش استفاده کردند.

دکتر دانکن آستل از گروه دانش و علوم مغز MRC و نویسنده ارشد این تحقیق توضیح داد: “برای نشان دادن این که این تأثیر چقدر بزرگ است ، تصور کنید کودکان براساس 100 درجه آنها را رتبه بندی کنید.” “كودكی در صدك 50 ام درست در وسط توزیع قرار می گیرد. اما كودكی در آن موقعیت قبل از همه گیری می تواند معادل صدك 77 در حین قفل باشد.

“به عبارت دیگر ، اگر شما به طور تصادفی کودکی را از نمونه انتخاب کرده اید ، 70٪ احتمال دارد که علائم افسردگی در حین قفل نسبت به قبل از همه گیری بیشتر باشد.”

جاکومو بیگناردی ، دانشجوی دکترای گروه دانش و علوم مغز در MRC ، گفت: “محاصره ملی با تعطیلی گسترده مدارس بی سابقه است ، بنابراین با ورود به این بحران ، هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید که چه تاثیری بر کودکان خواهد گذاشت.”

“مطالعه ما یکی از اولین مواردی است که فرزندان مشابه را با گذشت زمان در حین قفل دنبال می کند و نشان می دهد که علائم افسردگی در کودکان در این دوره بسیار بیشتر می شود. این تأثیر به سن کودکان ، جنس و جنس بستگی ندارد. وضعیت اجتماعی و اقتصادی آنها. “

این تیم فقط تغییرات بسیار اندک و از نظر آماری قابل توجهی را در امتیازات کودکان برای مشکلات عاطفی و اضطراب هنگام قفل کردن مشاهده نکرد.

دکتر آستل افزود: “دوران کودکی زمانی است که سلامت روان می تواند به ویژه در کاهش تعامل و تنهایی با همسالان آسیب پذیر باشد. اکنون که کودکان به مدرسه بازگشته اند ، رفاه ، اجتماعی شدن و لذت بردن از آنها بسیار مهم است. معلمان می توانند به منابع و آموزش اضافی برای کمک به حمایت از کودکان در یک روحیه بد نیاز دارید.

وی افزود: “حتی قبل از اینكه خدمات بهداشت روانی برای كودكان و نوجوانان مسدود شود – و این در برابر بدتر شدن سلامت روان در بین كودكان بود. یافته های ما نشان می دهد كه اقدامات انسداد احتمالاً این را بدتر می كند. بخش آموزش ضربه اولیه را خواهد دید. این. “

محققان می گویند روشی که اقدامات قفل گذاری روی سلامت روان کودکان تأثیر می گذارد ، ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. یک مطالعه اخیر نشان داده است که تنهایی در کودکان با مشکلات بعدی روانی ، به ویژه افسردگی همراه است. همچنین ، در حین قفل ، کودکان فرصت کمتری برای شرکت در بازی ها و سایر فعالیت های سرگرم کننده که به بهبود خلق و خو کمک می کند ، داشتند.

این مطالعه توسط بنیاد خیریه جهانی تمپلتون و شورای تحقیقات پزشکی پشتیبانی شد.


منبع: hobobat-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*