آموزش علوم م scienceثر به حداقل پنج ساعت آموزش در هفته نیاز دارد – ScienceDaily


مطالعه جدیدی در زمینه آموزش علوم در کلاس های راهنمایی نشان می دهد که بدون حداقل 5 ساعت وقت تدریس در طول یک هفته معمولی به علوم ، معلمان کمتر بر اساس نظرسنجی های توصیه شده توسط متخصصان برجسته ، از انواع شیوه های آموزشی استفاده می کنند. در زمینه علوم و معارف.

برخلاف دستورالعمل های سنتی ، آموزش مبتنی بر پیمایش به جای حفظ واقعیات ، استناد و آزمایش های تجویز شده ، از طریق پروژه های پایدار در دنیای واقعی و آزمایش های عملی به علم نزدیک می شود. این بهترین روش توسط شورای تحقیقات ملی و نسل بعدی استانداردهای علمی ، همراه با سایر ارزیابی های علمی ملی و دولتی ، برای آموزش دانش و مهارت های علمی برای قرن 21 شناخته شده است.

علاوه بر این ، یافته ها – در تاریخ 1 دسامبر سال 2020 در مجله منتشر شده است سوابق کالج معلم – پیشنهاد می کند که فقط حدود یک سوم دانش آموزان کلاس هشتم در ایالات متحده در واقع حداقل 5 ساعت علم در هفته دریافت می کنند.

تامی کولبه ، استاد دانشیار رهبری آموزشی و تحقیقات سیاست گذاری در دانشگاه ورمونت ، گفت: “حتی بهترین معلمان نیز کمترین زمان را برای تدریس علوم مبتنی بر تحقیق دارند.” این مطالعه بر اساس کارهای قبلی وی انجام شده است و بررسی می کند که آنها چه معیارها و مهارت هایی را برای معلمان علوم قوی تر مدارس راهنمایی انجام می دهند.

در یک مطالعه 2018 ، کولبه دریافت که روشهای آموزشی تحقیق محور بیشتر توسط معلمان علوم پایه هشتم با درجه آموزشی و پژوهشی و توسط معلمان آموزش عالی استفاده می شود ، اما فقط نیمی از معلمان کلاس هشتم علوم طبیعی در ایالات متحده به این قدرت ها دست یافته اند.

هر دو یافته این مطالعه براساس داده های ارزیابی ملی پیشرفت آموزشی (NAEP) است که برای ردیابی دانش و عملکرد دانش آموزان کلاس هشتم استفاده می شود. NAEP شامل اطلاعات یک نمونه ملی متشکل از 11520 معلم کلاس هشتم در 6850 مدرسه دولتی است.

مطالعه جدید کولبه نشان می دهد که در حالی که صلاحیت و دانش معلمان از علم تا حدی تعیین می کند که آیا دانش آموزان کلاس هشتم آموزش علمی می گیرند که ریشه در آموزش عملی و تحقیق دارد ، اما زمان اختصاص داده شده به معلمان برای تدریس علوم نیز عامل مهمی است. تعیین کننده

“پایه های میانه یک فرصت مهم برای ایجاد علاقه و هیجان در مطالعه علوم است. آموزش مبتنی بر نظرسنجی با آموزش عملی و تعامل با مفاهیم علمی مرتبط است. درگیر شدن دانش آموزان در علوم در کلاس هشتم توانایی تعیین دوره دانش آموز را دارد. کولبه گفت: “انجام دوره های علمی با سطح بالاتر در دبیرستان ، دانشگاه و به طور بالقوه حرفه ای در علم و فناوری. آموزش علوم موثر در کلاس های راهنمایی بسیار مهم است.”

وی گفت: برای رسیدن به استانداردهای صنعت برای آموزش علوم در پایه های راهنمایی ، “صلاحیت های معلم و مدت زمان موجود برای تدریس منابع کلیدی ما برای بهبود آموزش علوم در کلاس های متوسط ​​است”. او.

منبع تاریخچه:

مواد تهیه شده توسط دانشگاه ورمونت. اصلی ، نوشته شده توسط Kaitlin Shea Catania. توجه: مطالب را می توان از نظر سبک و طول ویرایش کرد.


منبع: hobobat-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*